Forum Forum dla firmKsięgowość

Ubezpieczenie OC Biura Rachunkowego PZU

Ubezpieczenie OC Biura Rachunkowego PZU

Ficner / 83.27.211.* / 2012-02-29 22:42
Agencja Ubezpieczeniowa PZU SA oferuje obowiązkowe ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Biur Rachunkowych oraz podmiotów prowadzących usługowo Księgi Rachunkowe.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów oferujemy ubezpieczenie w trzech wariantach na sumy:

1) 5 000 Euro dla podmiotów wykonujących wyłącznie czynności doradztwa podatkowego ze składką 402 zł za rok,
2) 10 000 Euro dla podmiotów wykonujących czynności prowadzenia ksiąg rachunkowych ze składką 714 zł za rok,
3) 15 000 Euro dla podmiotów wykonujących czynności prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz doradztwa podatkowego ze składką 1004 zł za rok.

W kolejnych latach ubezpieczenia można uzyskać dodatkowe rabaty. Powyższe stawki obowiązują do 31.12.2012 r.

Składkę można opłacić jednorazowo, w dwóch, w czterech lub w dwunastu miesięcznych ratach.

Do wystawienia polisy niezbędne są następujące dane:
1/ imię oraz nazwisko
2/ dane adresowe
3/ REGON, NIP, PESEL
4/ nazwa/firma, pod którą prowadzona jest działalność
5/ numer oraz data wpisu do rejestru księgowych MF
6/ liczba bezszkodowych lat ubezpieczenia/nazwy zakładów ubezpieczeń/terminy

Po przesłaniu e-mailem powyższych danych wysyłana jest do Państwa polisa Pocztą Polską.
Po podpisaniu odsyłacie Państwo kopię polisy na adres Agencji Ubezpieczeniowej.
Składkę opłacacie Państwo wg. przyjętego harmonogramu na wskazane konto PZU SA.

W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt:
Mieczysław Ficner
Tel. 0-602 25 44 90
pzu.wroclaw@gmail.com
www.pzu.wroclaw.pl
Wyświetlaj:
chris48 / 77.65.5.* / 2012-10-23 13:56
strasznie drogo!
proponuję zajrzeć na frontin.pl
luna798 / 109.173.171.* / 2013-04-10 12:33
Bo ja wiem czy drogo?
Moja agencja ( https://biuro-rachunkowe.iexpert.pl/oc-obowiazkowe )ma podobne ceny, a należy do tych tańszych więc to wcale nie jakieś kosmiczne stawki.

Najnowsze wpisy