Forum Forum inwestycyjneFundusze

UFK - pomózcie kompletnemu laikowi

UFK - pomózcie kompletnemu laikowi

agula2006 / 83.24.49.* / 2007-11-15 13:38
witam, od razu zaznaczam ze jestem kompletnym laikiem w sprawach inwestowania więc prosze o wyrozumialośc i mądre rady ;)
mój ojciec chce mi przekazać ok 10.000 do zainwestowania w jakims funduszu. Ostatnio spotkał się z jakims agentem firmy Gerling i napalił sie na ubezpieczenie MEGA INWESTYCJA, ale powiedział żebym posprawdzała jaka jest oferta innych firm oferujacych podobne ubezpieczenia. Tak więc siedzię od 2 godzin, narazie porównałam sobie własnie tego Gerlinga oraz AXA.
Jeżeli macie doswiadczenia z takimi funduszami to prosze o jakąś radę, którą wybrać. Interesuja mnie fundusze zrównoważone.
Wyświetlaj:
LdN / 2007-11-15 22:05 / Bywalec forum
Zastanowiłbym się z 10 razy. Mam wykupione ubezpieczenie w Gerlingu, ale nic poza tym.
krzysiek29 / 2007-11-15 13:47 / Uznany Gracz Giełdowy
nie inwestuj teraz i poczekaj na moment kiedy sie wszystko uspokoi teraz sa tylko same spadki i nie zapowiada sie na nic dobrego i nie pchaj sie w UFK moze za rok zniosa podatek belki
cortez / 2007-11-17 20:22 / Bywalec forum
Dokładnie i masz teraz właśnie czas, żeby się podszkolić i nie być już laikiem:)
Ewkazarazka / 2007-11-15 20:49
laik radzi laikowi.
Ubezpieczeniowe Fundusze Kapitałow (UFK) między wieloma innymi,mają fundusze Gwarantowane.
Radzę zapoznać się z UFK Commercial Union.
max1224 / 195.117.209.* / 2007-11-15 21:06
obstawiałbym za radą Krzyśka to naprawdę łebki gość wie co mówi choć nie zawsze się z nim zgadzam za to bardzo szanuję
Maciej Mierzejewski / 78.8.97.* / 2007-11-15 22:04
Witam,