Forum Forum finansoweKredyty

uwaga na Multibank !

uwaga na Multibank !

niezadowolony klient / 83.7.223.* / 2006-08-25 17:13
jestem kolejnym "cennym" klientem Multibanku, spłacam w nim już drugi kredyt i po raz drugi Bank nie zrobił przelewu w wyznaczonym terminie - tym razem na konto osoby od której kupuję działkę. Naraziło mnie to na bardzo nieprzyjemną rozmowe z osobą która mi działkę spzredała -z groźbami o egzekucji komorniczej włącznie. Na prawdę nie polecam tegobanku, jestem w trakcie zmiany banku
Wyświetlaj:
felicja123 / 83.27.81.* / 2014-08-29 15:22
Z fuzji Multi z MBankiem są zadowoleni prócz właścicieli operatorzy telekomów. Oczekiwanie na połączenie z operatorem trwa teraz około pół godziny! Standard obsługi klienta sięgnął dna.
w tej chwili upływa 34 MINUTA oczekiwania na połączenie z operatorem. W pogoni za zyskiem tak wygląda niemiecka pogarda dla polaków
Magda827 / 89.71.224.* / 2014-02-05 15:38
Witam poszukuję na gratyfikowane badanie rynku osób z własna działalnościa gospodarcza co mają konto w Multibank zgloszenia na mail badanie w warszawie poproszę o nr telefonu
xxww / 46.76.40.* / 2013-11-07 19:46
mam 3 konta i o 3 za dużo. żenada po prostu, żeby zwiększyć linię kredytową o 15 tys proszą o pity, książki przych i rozch itp. . cały rok miałam w ofercie ponad 100 000zł kredytu przy 100% przyznawalności. jak przyszło co do czego powiedzieli ze oferta skończyła się 31. 10. 2013 i muszę czekać na nową (jak to nazwali przekalkulowanie -pewnie teraz mi wpiszą 200tys - z tym ze ich już nie będę potrzebować). dodam tylko ze przepływy pienięzne na koncie wzrosły wiec pytam o co come on? spadam z tego banku, w każdym innym dostanę kredyt firmowy od reki jak będę potrzebować i nie będę musiała się prosić.
Joanna682 / 46.227.246.* / 2013-10-04 17:58
Nie polecam tego banku!!!
Jak zakładałam konto firmowe zaproponowali mi darmowe konto osobiste oraz darmowe konto eur. W umowie ich jest napisane, ze zamiany warunków umowy mogą dokonać bez powiadomienia. O zmianach piszą w wiadomościach po zalogowaniu. Typowe podejście dużej firmy nie liczącej się z klientami. Tak czy siak zamykam konto w tym banku i nigdy więcej nie wrócę!!!!!!! Na dzień dobry kuszą super oferta aby do nich przejść a po paru miesiącach zmieniają ofertę dzięki której chciałeś się do tego banku przenieść.
czarny ziutek / 74.73.116.* / 2013-08-25 17:24
a ja wyjechalem z polski i zostalo mi niezamkniete konto w multibanku.. z jakas niewielka kwota.. po 10 miesiacach moj ojciec przyjechal do polski i poprzez notariusza wypisalem mu pelnomocnictwo do zamkniecia konta ktorego juz nie uzywam.. byly tam podane szczegolowe dane konta, moje dane itp. okazalo sie ze nie moge zamknac kata bo im sie pieczatka notariusza nie podobala... mieli skontaktowac sie z jakims tam ch****, prawnikiem czy ch** wie kim i miesiac czekalem na odpowiedz.. Musialem wplacic odatkowo 160zl, i przeslac jakies odpowiednie oswiadczenie... aby zamknac to j***** konto..
ZIBI2013 / 2013-07-04 01:53
WSZYSTKICH KLIENTÓW TEGO BANKU ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z ZAWARTOŚCIĄ TEGO LINKU I O EWENTUALNY KONTAKT POZDRAWIAM http://samcik.blox.pl/2013/03/Nabici-traca-argumenty-w-wojnie-z-BRE-Bank.html
ZIBI2013 / 2013-07-04 01:51
WSZYSTKICH KLIENTÓW TEGO BANKU ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z ZAWARTOŚCIĄ TEGO LINKU I O EWENTUALNY KONTAKT POZDRAWIAM http://samcik.blox.pl/2013/03/Nabici-traca-argumenty-w-wojnie-z-BRE-Bank.html
ZIBI2013 / 2013-07-04 01:49
WSZYSTKICH KLIENTÓW TEGO BANKU ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z ZAWARTOŚCIĄ TEGO LINKU I O EWENTUALNY KONTAKT POZDRAWIAM http://samcik.blox.pl/2013/03/Nabici-traca-argumenty-w-wojnie-z-BRE-Bank.html
niezadowolona 1 / 87.205.192.* / 2013-04-24 22:13
TRAGEDIA!!!!!! Założyłam lokate 6 miesieczną.
2 dni przed końcem poszłam do oddziału aby złożyć wniosek o wypłacie w dniu skończenia lokaty.
Pani kiwnęła i po czasie powiedziała, że zerwała lokatę, osłupiałam!!!! Pocieszyła mnie, że strace odsetki jedynie za 2 dni. Okazało się, że pieniądze lezały bez sensu (u mnie w szafie miałyby lepiej) 6 mcy. Otrzymałam 17 zł. SKANDAL!!!!!
Maelui / 213.17.155.* / 2013-01-17 15:26
Mnie Multibanka załątwił inaczej. w sierpniu weszła mi egzekucja z US i tego samego dnia wynegocjowałam układ ratalny w urzędzie skarbowym. Wszystko spłacałam regularnie bez problemów. W pazdzierniku ponownie zablokowano mi środki pomimo ich spłaty!!
Z usyskanych zestawien kont z US udowodniłam spłaty zadłuzenia regularne przed dyrektorem oddziału Multibanku. Obiecano mi odblokowanie środków. Po kilku dniach faktycznie tak się stało jednakże nie była to cała kwota. Brakowało ok. 1000 zł czyli...ostatniej raty względem US! Minęło 2 miesiące a tego 1000 zł nie ma ani urząd skarbowy ani ja. Odstetki narastają, ja świece oczami przed urzędnikiem, proszę i wręcz płaczę o pomoc w urzędzie i na szczescie okazano mi wyrozumiałość bo już wczesniej mieli problemy z oddziałami BRE banku.
W konkulzji tego wszystkiego owy 1000 zł "wisi" sobie na wyimaginowanych kontach technicznych a bank dowolnie nimi obraca a mnie pętla sie na szyi zaciska bo urzad skarbowy to nie fajki na zeszyt u kioskarki...
jezeli sprawa sie nie wyjasni przystąpie do procesu sądowego.
Dodam na koniec ze przeplyw informacji miedzy centrala banku a oddziałami jest tragiczny. Nikt nic nie wie, podaja sprzeczne informacje ogolnie jeden wielki burdel!
Natalia Barańska / 81.219.57.* / 2013-11-26 21:52
Posiadam konto firmowe w multibanku i osobiste w mbanku, w zeszłym miesiącu na obu kontach pojawiła sie blokada z ZUS z datą z 2010r.!!!!! Ta sama blokada była zalożona na konto 3 lata temu, została wówczas zrealizowana, co potwierdziłam natychmiast w zusie. Poinformowano mnie też, iż ZUS nie wysyłał ostatnio do banku żadnej dyspozycji, na podstawie której bank mógłby zablokować konta, zresztą ja również nie otrzymałam żadnego dokumentu z ZUSu a przecież jest to podstawa do zablokowania przez bank środków na koncie…..
Natychmiast po pojawieniu się blokad zadzwoniłam do obu banków gdzie po bardzo czasochłonnej rozmowie z pracownikiem na infolinii, złożyłam dyspozycję mającą na celu wyjasnienie tej sytuacji. W efekcie, następnego dnia konta zostały odblokowane a zajęte środki przywrócone. W mailu wyjaśniającym zaistniałą sytuację, zostałam przeproszona a blokada została wytłumaczona błędem systemu komputerowego.
08.11.13 powtórzyła się dokładnie ta sama sytuacja. Ponownie interweniowałam w bankach, ponownie musiałam złożyć dyspozycję o wyjaśnienie sytuacji ale tym razem niestety czekam na rozwiązanie całej sprawy do dzisiaj, a mamy już 26.11.13r - bank ma 7 dni na wyjaśnienie takiej sytuacji. Aby dowiedzieć się o powód blokady dzwoniłam do multibanku (na moje wielkie nieszczęście oba banki łączą się a ja jestem niestety klientką obu tych banków wiec z automatu zablokowano 2 konta!!!!!!), gdzie w mojej sprawie z działem egzekucji kontaktował się kierownik zmiany (przy okazji kolejny absurd- pan nie mógł wykonać do tego działu telefonu tylko musiał kontaktować sie mailowo!!!!!) ale bez skutku. Po tygodniu udałam się do oddziału Multibanku w Gdyni (tam zakładałam konto 8 lat temu), gdzie kolejny pan napisał przy mnie maila do, jak sie domyślam działu egzekucji, przy okazji rozumiejąc moje zdenerwowanie całą sytuacją, próbował mnie namówić na załozenie jakiegos jeszcze konta w ich banku (to sie nazywa efektywny pracownik….). Przez kolejne kilka dni nic sie nie działo, wiec ponownie skontaktowałam sie z owym panem w oddziale Multibanku ale tym razem pan mnie zaskoczył, ponieważ oddzwonił do mnie po chwili z informacją, ze ZADZWONIŁ do działu wyjaśniającego moją sprawę, gdzie dowiedział sie, iż jest jakis problem z owym starym zajeciem w zusie….. (nagle po kilkunastu dniach moich interwencji okazało sie mozna poprostu zadzwonic do działu egzekucji i uzyskac jakies informacje - jest to doprawdy oburzajace!!!!!!). Kilka dni poźniej zadzwoniła do mnie pani, która w Multibanku prowadzi wyjaśnienie blokady mojego konta. Z rozmowy z panią wynikło, że tamto zajęcie nie zostało w pełni spłacone i teraz czekamy za zus łaskawie wyjaśni czy i ewentualnie ile musze im oddac. Sprawa jest dla mnie porażającą ponieważ jak napisałam wczesniej, jest to stare zajecie, zalożone na koncie 3 lata temu, wiec nie zostałoby zdjęte gdyby w pełni nie zostało spłacone (tak na chłopski rozum….) ale ja nie mam możliwości sprawdzenia na moim koncie w internecie takiej informacji. Poza tym kwestia zasadnicza, zastanawiam się kto jest klientem tego banku - JA czy ZUS??????!!!!!!!!!!!! Narazie mam wrażenie, że bank któremu powierzam moje pieniądze i oszczędności, ma mnie totalnie w nosie, przekracza swoje obowiązki wobez zusu i wychodzi przed szereg czekając aż ZUS znajdzie podstawe aby uzasadnic zablokowanie konta……….!!!!!!!!!!!! Oczywiście skontaktowałam sie z ZUSem gdzie pani znudzonym głosem poinformowała mnie, ze nie widzi wpłaty za ostatni miesiąc na moim koncie - powidziałam jej że bank mi zablokował środki i konto i nie miałam jak zapłacic, poza tym nie to jest przedmiotem sprawy a zajęcie sprzed 3 lat!!!! Pani na to odparła, że musi sprawdzic wszystko dokładnie i mam zadzwonic za tydzień…….no ale kontakty z ta instytucją to temat na osobną historię…….
Podsumowując, zaraz będą 3 tygodnie jak jestem bez kont i środków, bank zamiast dbac o moje środki i ich bezpiczeństwo wykręca się tym, że pewnie w zusie mają bałagan - co mnie to obchodzi????!!!!!!! Nie chce mieć do czynienia z bankiem, który mi blokuje pieniądze bez ŻADNEJ PODSTAWY!!!!!!! I polega na ustnym stwierdzeniu jakiejs pani w zusie, według której cos nie zostało zapłacone z dawnego zajęcia. Jak zwykle klient jest na ostatnim miejscu……
Natalia Barańska
yohanna / 93.105.201.* / 2012-11-27 02:47
ja co prawda nie brałam kredytu w tym banku natomiast mam w nim założone konto o nazwie "jestem" dla którego miała być opłata tylko 1 czy 2 złote miesięcznie. od pewnego czasu jednak zauważyłam że znikają z niego co jakieś nie całe 2 miesiące kwoty ok 60 zł (to sporo jak na wpłaty na moje konto wynoszące koło 900 zł miesięcznie). zamierzam wkrótce zmienić ten bank i stanowczo odradzam go innym
bekaj / 83.238.100.* / 2012-06-21 08:15
Super Bank, który pobiera opłaty bez podstawy w tabeli opłat i prowizji. Otóż Multibank, który obok mBanku jest oddziałem detalicznym właśnie BREBanku i chyba tutaj o niego chodzi (pytanie ile zapłacił za te badania), w moim przekonaniu, okrada klientów, którzy w porę nie zapłacą kwoty minimalnej za kartę kredytową doliczając tajemniczą opłatę w postaci kapitalizacji odsetek oraz opłat i prowizji. Dziwne jest to, że opłata ta pobierana jest z limitu karty oraz tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy nie dokonał się tej spłaty minimalnej. Zatem jest ona tak naprawdę karą/opłatą za brak tej spłaty, ale tego zabronił UOKiK wpisując ten fakt na listę klauzul zakazanych, którą prowadzi pod numerem 623 już bardzo dawno temu. Właśnie będę składał pozew w tej sprawie i jeśli ktoś ma podobne spostrzeżenia, to zapraszam do pozwu zbiorowego pod adresem bekaj@wp.pl.
Zawsze mozna wystapić o Arbitraż do Arbitra bankowego przy Związku Banku Polskich, ale odradzam, bo ten Arbiter jest opłacany przez Banki i nie wyda żadnej decyzji przeciw żadnemu Bankowi tylko pozna argumenty strony i przekaże je do wykorzystanie Bankowi. Dlatego sugeruję Arbitraż przy Komisji Nadzoru Bankowego, bo przynajmniej stara się być obiektywny i nie ma sprzeczności interesu. Arbiter przy ZBP nawet nie udaje, ze jest obiektywny.
JOK / 83.19.67.* / 2012-01-13 12:39
kruczki,dezinformacja, brak pełnej informacji. Odradzam ten Bank. Wzięłam u nich kredyt dla firm z ubezpieczeniem. Po oddaniu kredtu wcześniej miałam otrzymać zwrot ubezpieczenia.Poinformowano mnie, że nie ma problemu do 10 dni będę miała zwrot na konto pobranej kwoty a jak się okazuje ( po fakcie) moją kwotą 5 200 zł obracano 45 dni po spłacie kredytu. I jeszcze pobrano prowizję! To skandal kredyt wziełam na 23 dni a 45 dni obracano moimi pieniedzmi i wzięto jeszcze prowizję. Bank nie informuje klienta o takich procedurach( bo po co), w umowie nie ma informacji o zwrocie ubezpieczenia ale układ między bakiem a ubezpieczycielem jest i kasa dla nich jest !!! Uciekajcie z tego banku !!!!
rynka / 89.76.34.* / 2011-11-14 17:45
ja również poproszę namiar do kogo można złożyć skargę na MultiBank. Od 4 października czekam na decyzję dot. kredytu, ciągle brakuje dokumentów a termin zapłaty pieniędzy mija mi 18 listopada:(!!!!!!
Damian K. / 109.243.232.* / 2011-10-17 15:54
Wziąłem u nich kredyt samochodowy, na stosunkowo niską kwotę. W celu uproszczenia procedur zgodziłem się na przelew zaliczki w wysokości 20 %. Tak mi uprościli procedury, że pieniędzy nie przelewają już prawie miesiąc. Ciągle im czegoś brakuje, co chwilę mi obiecują, że przelew jutro. TO jutro trwa już tydzień. Facet, który mi sprzedał samochód jest wkurzony, bo nie ma kasy na koncie, sam nie może nic kupić, a auto przerejestrowane już na mnie. Omijajcie szerokim łukiem ten bank. Nie bierzcie w nim kredytu.
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy