Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Uwaga! Pirackie kopie do kosza, bo policja wchodzi do sieci

Uwaga! Pirackie kopie do kosza, bo policja wchodzi do sieci

Wyświetlaj:
studencik / 83.243.39.* / 2006-07-21 12:25
Płyty i oprogramowanie jest za drogie. Jestem studentem i nie stac mnie na to. Prosty przykład: bilet do kina(multipleks) kosztuje 16-18 zł. Byłem w 1-2 razy w roku w kinie. Jakis czas temu dowiedziałem się ze w pewnym kinie w poniedziałki bilet kosztuje 5 zl. Chodze 3-4 razy w miesiącu czyli min 36 razy w roku. Chciałbym kupic legalną płytę ale kosztuje 90-120 zł(te które mnie interesują). O cenach oprograwmowania juz nie wspomnę.
scandall / 2006-09-12 23:24
To że kowalski jeździ BMW wcale nie oznacza, że Ty też musisz, a jeżeli jesteś studentem zawsze możesz udać się do dziekanatu po wersje Windows dla studenta i masz legalną. A oprogramowanie w wersji edukacyjnej też nie jest za drogie.
éłý / 89.174.123.* / 2007-09-04 23:36
Bezpłatne Windowsy dostępne są tylko na wybranych wydziałach i na uczelniach, które uczestniczą w MSDN AA.
P.S. Kowalski też nie musi.
Rashomon / 212.106.6.* / 2006-07-21 10:41
wracając do własności intelektualnej - tak bronionej w naszym biednym kraju!
a co z FONOTEKAMI (sprawa w Polsce nie znana w ogóle, a chociażby w centrum UE - znanej nam za pośrednictwem przyjaciół tam mieszkających - BRUKSELI!

w Brukselskich FONOTEKACH można pożyczyć sobie dobro intelektualne (muzyczne), jak u nas
książki w bibliotekach, delektować się nim i potem je oddać... czyli fonoteka rozpowszechnia anonimowym użytkownikom (jak sieci P2P) nagrania, które są własnością intelektualną artysty??? czyli co?
KRADNIE???

czego nie dotkniesz w tym kraju (nad Wisłą) to śmierdzi chciwością i pazernością łapserdaków...
i jak tu być patriotą? jak tu zostać i dać się dymać kolejnym
organizacjom, urdzędom, politykom...

które nagle zdziwienie ogarnia, że młodzież pryska gdziekolwiek za granicę - byle nie wiązać swojej przyszłości z tym pięknym krajem...