Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Użyteczność strony www. Nie jest tania, ale się opłaca

Użyteczność strony www. Nie jest tania, ale się opłaca

Wyświetlaj:
kjonca / 2009-09-15 14:11
To ja pozwolę sobie włożyć link jak ten temat wygląda od strony szarego konusmenta :)
http://notatnik.mekk.waw.pl/archives/97-Po_co_komu_ta_strona.html
Medialnie / 88.220.181.* / 2009-09-15 12:33
Wypowiadanie sie o wideo tylko w kontekscie starszych osob to jakas manipulacja, starsze babcie nie noszą skejtowskich czapeczek, CZY TO ZNACZY ZE NIKT ICH NIE KUPUJE lub NIE ZAUWAŻA?
esu / 87.105.191.* / 2009-09-15 15:37
Starsi użytkownicy oznaczają tych co korzystają dłuzej z internetu. Nie chodzi o wiek jako taki. Jak pokorzystasz dłużej z internetu to na włanym przykładzie zrozumiesz co to ślepota banerowa. Ja nie jestem w stanie przypomnieć sobie jednej reklamy z ostatnich dwóch lat i jeszcze nigdy nie kupiłem przedmiotu/usługi na podstwie reklamy banerowej albo dostarczanej przez e-mail a z racji zawodu przesiaduje już 8 lat po kilka godzin dziennie przed internetem. Dźwięku ze względu na hałaśliwe reklamy nie włączam wcale, chyba że akurat mam zamiar wysłuchać jakiś filmik, który sam wyszukałem. Co prawda nigdy bym nie kupił skejtowskiej czapeczki bo ma do siebie szacunek, ale gdybym chiał kupić jakiś towar to poszukałbym go najpierw na allegro, a jeśli i tam by nic nie było to w panoramie firm lub google poszukałbym najbliższego sklepu z takim towarem. Reklama banerowa nie związana z treścią strony i z tym o czym myśli akurat użytkownik to śmieć. Im szybciej zrozumieją to sprzedawcy tym lepiej dla nich i dla klientów.

Najnowsze wpisy