Forum Forum dla firmKsięgowość

W sprawie rozliczenia umowy zlecenia.

W sprawie rozliczenia umowy zlecenia.

Dominik449 / 176.227.162.* / 2016-02-13 16:37
Witam!

Mam takie ogólne pytanie. Podpisałem umowę zlecenia, która przewiduje wykonanie pewnych rzeczy na daną ilość, w tysiącach sztuk.

Mam termin końcowy za parę miesięcy.
Co miesiąc powiedzmy albo w krótszych odstępach czasu pracodawca wypłacać ma transze pieniężne na daną kwotę, będącą procentem od kwoty finalnej wykonania całości zlecenia.

W każdym razie do każdej wypłacanej kwoty mam wystawić rachunek i tam jest rozpisane wszystko włącznie z kosztami uzyskania przychodów, składkami ZUS i kwotą do wypłaty.

I pytanie tej treści, czy jak ma się wpisaną konkretne koszta uzyskania przychodów w takim rachunku to można jeszcze potem np. wpisać sobie bilet miesięczny do miejsca wykonywania pracy?
Wyświetlaj:
TomaszSz / 195.189.88.* / 2018-11-30 23:51
Dowiesz się tego wszystkiego np. w biurze rachunkowym Gama - bardzo profesjonalne podejście do klientów dlatego tak mocno ich wszystkim polecam!
Dominik449 / 176.227.162.* / 2016-02-13 16:40
Tzn. potem, w sensie jak będzie wystawiany PIT roczny 2017 za rok 2016 to można by sobie jeszcze doliczać bilet miesięczny, jakby się okazało, że dojeżdżać będę do miejsca zleceniodawcy, który użycza mi narzędzia do pracy?
szklarek / 2016-02-15 13:34
NIE. Stosuje się ALBO zryczałtowane KUP, albo rzeczywiste.

Najnowsze wpisy