Warszawa bije w tym na głowę większość zachodnich metropolii
Money.pl
/ 2015-10-13 07:19
lolek1257
/ 89.66.231.* / 2015-10-13 12:21
U..., a o biednych bezdomnych ludziach nic nie napisali, że w Warszawie jest ich najwięcej i Warszawa sobie z tym nie radzi.
saturno 7
/ 82.160.16.* / 2015-10-13 09:55
Wszystko zależy od mądrego nieprzekupnego gospdarza. Jeżeli stawia się tysiące znaków zakazu, to kierowcy krążą w poszukiwaniu skrawka miejsca, a to generuje sztuczny, bezsensowny ruch. Miasto dla ludzi ! a nie tylko dla haraczu !
hmmm715
/ 212.182.13.* / 2015-10-13 08:56
o lublinie i rzeszowie nawet nie napiszą, bo to Polska C.
przechodzien
/ 62.233.223.* / 2015-10-13 08:53
Wspólny mianownik jest jeden: wszystkie miasta chcą zniechęcać kierowców do wjazdu autami do centrów – zauważa "DGP"
...nie prawda!!! Toruń tworząc obwodowy odcinek autostrady odcinkiem płatnym i to do tego w proporcjach 1:1, czyli 1km=1zł. świadomie wpycha kierowców do centrum miasta.
Przyznaję że jest to unikat na skalę ogólnokrajową
Leon Z
/ 78.11.167.* / 2015-10-13 07:19
Rowerowym liderem jest Poznań, gdzie 4 proc. decyduje się na taki środek transportu.
Wychodzi rowerowa demagogia bufetowej - setki miejsc parkingowych zlikwidowano w W-wie dla rowerzystów, których, jak wynika z danych w W-wie jest poniżej 4%! Dzięki temu samochody jeżdżą w kółko w poszukiwaniu parkingu blokując Śródmieście i trując środowisko. Największymi wrogami przyrody są tępi eko-terroryści i ich kumple rowerowi demagodzy.