Forum Forum emerytalneInne

Wcześniejsze emerytury zamiast pomostowych

Wcześniejsze emerytury zamiast pomostowych

Money.pl / 2006-01-05 19:31
Komentarze do wiadomości: Wcześniejsze emerytury zamiast pomostowych.
Wyświetlaj:
graga / 83.30.196.* / 2007-04-14 16:33
jestem nauczycielem z"łapanki" skazanym na 10 lat przymusowych robót". W 1978 roku ukończylam Technikum Budowlane i w lipcu tegoż roku podjęłam pierwszą pracę w zawodzie. w 1983 z braku nauczycieli, każdemu po maturze proponowano zatrudnienie w oświacie, na wyjątkowych warunkach.Mianowicie - 30lat pracy i emerytura. Dalam się złapać na to, teraz u progu osiągnięcia wymagaganego stażu pracy doklada mi się 10 lat pracy. Dbałam o lata składkowe, pomimo urodzenia czworo dzieci, nie korzystałam z urlopow wychowawczych, aby spełnić wymagania. Teraz tego żałuję, bo rozumiejąc potrzeby Państwa Polskiego zostałam wykiwana przez to państwo. Wiadomo Polak mądry po szkodzie.
busia / 158.75.1.* / 2007-03-06 13:59
Uważam, że po 30-35 latach pracy każda kobieta, która chce może odejść na emeryturę,a miejsca pracy zostawić młodym. Nam starszym osobom wydłuża się okres pracy a młodzi uciekają z kraju, bo nie mogą znależć zatrudnienia, założyć rodziny i godziwie żyć we własnym kraju.
jsz / 80.54.43.* / 2007-04-14 17:51
tak powinii myślec wszyscy
maria jolanta / 85.219.165.* / 2006-10-02 16:42
Jest mi wszystko jedno jakim mianem ( pomostówka czy wcześniejsza emerytura) będzie określany odcinek mego życia , po 35 letnim okresie pracy. Ważne jest bym mogła wreszcie usłyszeć, że wkrótce będę mogła przejść na emeryturę.Jestem z rocznika 1953.
jestem z maja 1953 i tylko dlatego jesczcze 5 lat mam pracować.Zresztą nikt mi tego nie zapewni w mojej firmie.Więc półroczny zasiłek i zielona trawka .W mediach cicza na ten temat.
sprzedawca / 217.153.245.* / 2007-02-21 18:03