Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Wczoraj dezorientacja, dzi¶ konsolidacja

Wczoraj dezorientacja, dzi¶ konsolidacja

skomentuj
Wy¶wietlaj:
samuraj jack nielogo / 80.53.32.* / 2006-08-03 14:21
jak nie przebije z powrotem do góry 3000, to jutro zaczynamy dzień od luki bessy?
articho / 2006-08-03 14:20 / Bywalec forum
No to pięknie my tu gadu gadu a 3000 za nami , a patrz±c na futury w Stanach bedzie jeszcze lepsza jazda
carlo / 2006-08-03 14:23 / Bywalec forum
articho możesz podać link gdzie ogl±dasz futures w USA ? :)
lisek / 2006-08-03 14:24 / Bywalec forum
http://money.cnn.com/data/markets/index.html
caabi / 2006-08-03 14:20 / Tysi±cznik na forum
teraz dopiero jest kicha -3,50% a jeszcze USA zacznie się na czerwono, wiec jak bronic to teraz bo pozniej będzie ciezko. nie wiem czemu ale myslę ze będzie -5,00%
Frog / 2006-08-03 14:21 / CMX, TFM, KPX, MAK - czekaj±c na hossę
To emocje. Przy zwałce w maju niektórzy mówili o ujemnych warto¶ciach indeksu?
marks01 / 2006-08-03 14:18 / Skazany na miliony
Ja mam pro¶bę do tego dzisiejsszego proroka :)) co mówił że będzie minus 3% , jakby¶ mógł to czę¶ciej opisuj swoje sny :))
dżeju / 2006-08-03 14:24 / Uznany Gracz Giełdowy/ Bloguje na bblog.pl!
mnie się niedawno ¶niło trzęsienie ziemi w Indiach, i parę dni póĽniej był zamach terrorystyczny w Indiach, a trzęsienie w Indonezji, nie bujam, mam ¶wiadków, bo im o tym mówiłem
a aresztowanie prezesa Skotana pamiętacie?

co do giełdy, to dwa razy miałem prorocze sny: Impexmetal i Mostalzab mi się ¶niły tuż przed dużymi wzrostami. Ja wierzę, że istniej± jakie¶ zdolno¶ci para
Frog / 2006-08-03 14:19 / CMX, TFM, KPX, MAK - czekaj±c na hossę
Nie ma sprawy. Ale pozwolisz, że tylko te o giełdzie opiszę :P
marks01 / 2006-08-03 14:25 / Skazany na miliony
sk±piec :)) haha oki oki
Frog / 2006-08-03 14:16 / CMX, TFM, KPX, MAK - czekaj±c na hossę
3000 pękło...
paseo / 2006-08-03 14:18 / Bywalec forum
Jak to bylo ??? Na naszych oczach dzieje sie historia.
2991
paseo / 2006-08-03 14:16 / Bywalec forum
O rany,padlo 3000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
2wb / 2006-08-03 14:15 / Tysi±cznik na forum
ale 3000 ladnie chlopaki bronia
carlo / 2006-08-03 14:12 / Bywalec forum
dlaczego nikt nie kupuje onetu po 163 skoro jest wezwanie przez TVN za 165 ?
articho / 2006-08-03 14:17 / Bywalec forum
Bo się nie kalkuluje przelicz sobie obsługę maklersk± i skalkuluj czy Ci się opłaci.
Ja chciałem kupić na poziome 158 ale nie wyszło.
A teraz po co?
carlo / 2006-08-03 14:11 / Bywalec forum
Wszystko w dół... a HUTMEN na widłach
dżeju / 2006-08-03 14:15 / Uznany Gracz Giełdowy/ Bloguje na bblog.pl!
broda zapluta totalnie :(
articho / 2006-08-03 14:10 / Bywalec forum
Witam wszystkich dopiero teraz jestem przy kompie, ale widzę że wszystko w normie.
Jeste¶my na niezły minusie.
Co do KGHM-u to już trochę poprzednio się napisałem więc dzi¶ tylko mała refleksja dobre wyniki OK tylko z jakiego poziomu. A jak sobie patrrzę na notowania miedĽi na COMExie to teraz mamy zjazd na -0,5 %.
Nie można wiecznie być oderwanym od notowań surowca.
W zeszłym tygodniu pisałem że KGHM to firma od miedzi a nie witraczków na upały.
Ale skoro upały zelżały sprzedaż wiatraczków spadła....:))))
A i nastroje się nieco ostudziły.
Frog / 2006-08-03 14:05 / CMX, TFM, KPX, MAK - czekaj±c na hossę
Mundek miał rację? Fala C? Czy może Byki okaż± się dobrym falochronem?
gabrik / 2006-08-03 14:12 / portfel / Wierny Forumowicz
niestety czy to C czy 3 rynku nieżwiedzia czy 4 w rynku byka to dopiero zobaczymy za jaki¶ czas......
samuraj jack nielogo / 80.53.32.* / 2006-08-03 14:18
w ¶wietle tego, co napisał poniżej Kenobi o Chinach [chwała Mu za dzielenie się takimi informacjami] s±dzę, że mamy do czynienia z fal± C, po której jednak [wbrew temu co twierdzi Mundek] nast±pi fala D i E;

wieczorem napiszę posta i zadam kilka pytań; prosiłbym Was, aby¶cie do niego się odnie¶li

pozdrawiam
paseo / 2006-08-03 14:11 / Bywalec forum
moim zdaniem jednak dzis nie spadnie ponizej 3000.
Jednak RPP zapowiada juz podwyzki stop w I-m kwartale 07.
jednoczesnie ,jak podali,72 % menedzerow wielkich swiatowych funduszy przewiduje schlodzenie swiatowej koniunktury w ciagu najblizszych 12 miesiecy.
Wiec zapewne dosc szybko pobijemy jednak rekordy majowe,ale potem to juz czarna dziura.
I wyboty przed nami.I wciaz rosnie dziura budzetowa i juz Bruksela zaczyna nam grozic.A to moze spowodowac obnizenie ratingu Polski ze wszystkimi konsekwencjami.
Powaznie zaczynam sie zastanawiac nad przetrwaniem w obligacjach,tym bardziej,ze 3-e juz rosna
marks01 / 2006-08-03 14:03 / Skazany na miliony
Mam pytanie o Mostalzab , kied s± zapisy na PP i jak to sie wogóle odbywa ?? gdzie to trzeba się zapisać ??
orzeł / 2006-08-03 14:01 / Uznany Gracz Giełdowy (2474 postów)
jest na giełdzie go¶ć o pseudo roboczym "1111" dzi¶ zacz±ł działania na leniu - takie składa zlecenia :) można pozerkać i tak nie ma co robić
dżeju / 2006-08-03 14:14 / Uznany Gracz Giełdowy/ Bloguje na bblog.pl!
rok temu nazad działał na Elmontwar, potem Lubawa, LZPS i Lenio, nazywa się Moska, Krzysztof Moska, to jego znak rozpoznawczy, którym potwierdza rzeszy wielbicieli, że żyje i skupuje dla tajemniczego inwestora z Ameryki
orzeł / 2006-08-03 14:16 / Uznany Gracz Giełdowy (2474 postów)
o dzięki :) nie wiedziałem
ps ale on ostatnio sprzedawał chyba lenia
dżeju / 2006-08-03 16:21 / Uznany Gracz Giełdowy/ Bloguje na bblog.pl!
on lenia robi w konia
sta¶ / 87.96.58.* / 2006-08-03 13:58
witam
no i dojechali¶my do 3000 na wig 20 i tak mi się może tylko wydaje ale się odwrócimy na 3200-3260 ,a propos zakupów co¶ dla lepszego humoru --OBIECUJE OSTATNI RAZ Z TAK BRZYDKIMI WYRAZAMI KAWAłEK:
Króliczek mieszkaj±cy w lesie idzie do niedĽwiedzia maj±cego sklep i pyta czy może mu zrobić konkurencje. NiedĽwiedĽ wyraża zgode ale jeżeli wejdzie do sklepu i nie będzie czego¶ co będzie chciał qpić króliczek ma wpi..pipi...ol .
No więc króliczek założył sklepik i pare zwierz±z zaczęło qpować u niego. Więc niedĽwiedĽ przyszedł i pyta.
N: Masz ziemniaki??
K: Jakie chcesz białe kremowe małe duże ... ??
NiedĽwiedĽ zszokowany podq...pipi...wiony wzi±ł jakie¶ ziemniaki i wyszedł. Coraz więcej zwierz±t qpuje u króliczka. Więc niedĽwiedĽ znowu do niego przychodzi ...
N: Daj mi bułkę z pr±dem
Króliczek troszke przestraszył się, że wpi...pipi...ol dostanie ale że był sprytny dał misiowi bułkę w któr± włożył baterię . NiedĽwiedĽ wq...pipi...wiony wychodzi.
Wkońcu wszystkie zwierzęta qpowały już u króliczka a niedĽwiedĽ była na skraju bankructwa. Więc sobie pomy¶lał i poszedł 3 raz do króliczka.
N: daj mi 2 kilo nich...haha..........uja.
Króliczek przestraszony nie wie co ma robić. Nie pasi mu pomysł dostać wpi..pipi...ol. Po paru chwilach jednak wpadł na pewien pomysł.
K: niedĽwiedĽ zejdĽ na chwilke do piwnicy
NiedzwiedĽ zchodzi po czym króliczek gasio ¶wiatło i pyta
K: Widzisz co¶??
N: ni ch...haha....ja !!
K: To bierz 2 kilo i wypier..haha.....laj !!
Frog / 2006-08-03 13:54 / CMX, TFM, KPX, MAK - czekaj±c na hossę
Chyba czekamy na jaki¶ impuls do odbicia lub dalszej przeceny... Może otwarcie w USA zakończy ten ruch boczny.
gabrik / 2006-08-03 14:08 / portfel / Wierny Forumowicz
tu się zgadzam w 100 procentach
francik / 83.14.166.* / 2006-08-03 13:58
usa dzis na minusie wiec wole ni emyslec co bedzie dalej! :(
Frog / 2006-08-03 14:04 / CMX, TFM, KPX, MAK - czekaj±c na hossę
Skad wiesz, że na minusie?
Krzych / 2006-08-03 14:01 / Płoteczka na forum
mamy duże obroty - to żle wróży przyszło¶ci.Oby nie było paniki.
samuraj jack nielogo / 80.53.32.* / 2006-08-03 14:13
panika będzie jak przebujemy 3000 dzi¶/jutro/poniedziałek;
dopiero po panice jaka¶ korekta spadków
Aphar / 2006-08-03 14:07
obrot kontraktami to 23k pozycji, laczna wartosc 1,4 mld.
Co to moze wrozyc?
Krzych / 2006-08-03 14:13 / Płoteczka na forum
realizacja zysków - lub wykup drobnicy - nikt nie wie , albo wóz albo przewóz?
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowi± wyraz osobistych opinii i pogl±dów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna b±dĽ sprzedaży papierów warto¶ciowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialno¶ci.

Najnowsze wpisy