Forum Forum dla firmZakładanie firmy

Własna firma masażu - koszta

Własna firma masażu - koszta

Lisequ / 83.7.88.* / 2010-03-09 18:54
Witam.

Zwracam się do szanownego forum z prośba o pomoc. Bo mnie już coś bierze kiedy patrze na te stawki wynikające z prowadzenia firmy. Najpierw opisze co mi się tam marzy w ramach działalności gospodarczej.

Otóż. Marzy mi się moja własna, mała jednoosobowa firma masażu. Jestem technikiem masażystą po 2-letniej szkole policealnej, mam dyplom itp. Firma funkcjonowała by bez stacjonarnego gabinetu, masaż odbywał by się w domu klienta, mam swój sprzęt do zabiegu. Miasto w którym chce spróbować szczęścia nie jest zbyt duże (ok. 60 tysięcy mieszkańców, plus okoliczne mieściny), i przewiduje swe zarobki w graniach 700-800zł, może nieco więcej lub mniej, trudno mi powiedzieć. W każdym razie chciałbym się dowiedzieć, czy w ogóle by mi się opłacało prowadzić taki biznes w świetle tych wszystkich zusów, fiskusów, urzędów skarbowych i wszystkich innych podatków.

Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał, jakie podatki musiał bym płacić oraz ile oraz czy mogę liczyć na jakieś dotacje? Czy może lepiej dać sobie z tym wszystkim spokój.

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
Wyświetlaj:
Ł.d / 178.42.153.* / 2010-06-02 02:26
lepsze miał byś dochody gdybyś postanowił otworzyć staly gabinet nasażu
wiwan / 2010-03-09 20:21
Jeżeli miał by być to jedyny oficjalny ( bo jakiś inny pewnie masz ) dochód to, opłacalność znikoma. Sam ZUS, i to w dwuletnim okresie promocyjnym to obecnie 341,26 zł/ mc ( bez dobrowolnego chorobowego ).
Jacenty masażysta / 62.21.5.* / 2010-06-01 14:54