Forum Spółki giełdowe MOJ SA

Wsparcie, dla mlodego biznesmena

Wsparcie, dla mlodego biznesmena

skomentuj
Robert L. / 194.83.172.* / 2014-03-14 17:15
Witam od kilku lat jestem programista, a ostatnio od kilku miesiecy bezrobotny. Niedawno postanowilem za darmo napisac cos pozytecznego, a mianowicie program online, do nauki jezyka angielskiego. Na dzien dzisiejszy serwis wyglada tak, ze na stronie znajduja sie trzy ramki z trzeba roznymi slowami do nauki. W kazdej z ramek jest slowo angielskie, do ktorego memoryzacji jest przypisany obrazek, oraz przykladowe uzycie slowa w zdaniu. Dodatkowo stworzylem, by po kliknieciu w obrazek moznabylo uslyszec wymowe. Slowa mozna przelanczac po kliknieciu w ikonke refresh i zmieniaja sie one losowo. Jezeli znasz juz wymowe i pisownie jakiegos slowa, mozesz je poprostu wylaczyc i slowo juz nigdy wiecej nie ukaze sie twoim ocza. Narazie jest ok 30 slowek, ktore stopniowo bede uzupelniac. Moj plan polega na uzupelnieniu serwisu o 1000 podstawowych slowek, a nastepnie zrobieniu poziomu sredniozaawansowanego, a pozniej wysokozaawansowanego. Poniewaz jestem bez funduszy, prosil bym o wsparcie w wysokosci zaledwie £1, lub wyzej wedle uznania. Pieniadze zamierzam przeznaczyc na sprzet do pracy, bo jak narazie to przesiaduje w bibliotece, no i oczywiscie na reklame. Jezeli komus moj pomysl sie podoba i chcialby bym dalej nad tym pracowal, mysle ze £1, to nie jest kosmiczna kwota. Kwote mozna wplacic przez PayPal, jest link na mojej stronie, mniej wiecej na srodku po prawej. Wszystkim ktorzy zechca wesprzec poczatkujacego programiste, funtem, lub wiecej, bede bardzo wdzieczny. Jesli ktos nie ma konta PayPal, zawsze moze kliknac w "Lubie to". Mozna tez do mnie napisac na robluk3833@gmail.com. Dziekuje i pozdrawiam.
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy