Forum Forum inwestycyjneForex

wujo do SIEROTA poczte

wujo do SIEROTA poczte

skomentuj
Wyświetlaj:
greenstar / 2009-06-03 18:46 / Pogromca jeleni
irons.....ja też na eur/usd......................na polłdnie.to moja zemsta za wczoraj i niezrealizowaną formację......................hahahahahaa
greenstar / 2009-06-03 18:19 / Pogromca jeleni
hej irons a Ty już po pracy?
irons45 / 2009-06-03 18:30 / BAKSIK ZIELONYCH
NIE SLONCE JADE NA POLUDNIE NA EUR-DOL oduczylem sie tak zamykac co chwile jade dlugo i czasem dluzej niz powinienem ale chyba od 1.43 no lub te okolice to co mam zamykac ha ha ha moze teraz patrze dlatego???????/
irons45 / 2009-06-03 18:32 / BAKSIK ZIELONYCH
a tak powaznie teraz pilnuje bo co za duzo nie jest zdrowo
sierota marycha / 2009-06-03 17:57 / Tysiącznik na forum
poczekaj chwile, tez przygladam sie i z checia przejade sie
wujo_bankier / 2009-06-03 18:07 / Bywalec forum
jeszcze troszke. ale spoko przez ten czas wróce. mam nadzieje ze nie wstrzeli w ciagu 1h ;) pozdrawiam
sierota marycha / 2009-06-03 18:36 / Tysiącznik na forum

jeszcze troszke. ale spoko przez ten czas wróce. mam nadzieje ze nie wstrzeli w ciagu 1h
;) pozdrawiam

ma wrazenie, ze szybko nie wystrzeli, przygladnij sie uwaznie, niezly bal
wujo_bankier / 2009-06-03 19:40 / Bywalec forum
no dobra mamy długą swieczkę ale młot się tworzy na h1. no to czekamy :)
sierota marycha / 2009-06-03 19:42 / Tysiącznik na forum

no dobra mamy długą swieczkę ale młot się tworzy na h1. no to czekamy :)

czekamy, pod zamkniecie bedzie klarowac sie co dalej z tym fantem, polecial za nisko
wujo_bankier / 2009-06-03 19:45 / Bywalec forum
wiem. motał się przez chwilę pod 161.8 ale nie miał impetu.... i sru..... dobra nie ma tragedii noc jest długa :) tak jak mówisz poczekamy na NY :) cierpliwosc jest cnotą :)
irons45 / 2009-06-03 18:38 / BAKSIK ZIELONYCH
to wszystko bylo zaplanowane bal to bal
irons45 / 2009-06-03 18:15 / BAKSIK ZIELONYCH
sierotka poczta i milej pracy
wujo_bankier / 2009-06-03 18:06 / Bywalec forum
ok:)
mozna sie przejechac:)
milep / 2009-06-03 18:34
ja piernicze Panowie wielki respekt
to były prawie sekundy
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy