W tym tygodniu zostały opublikowane wyniki wstępnych badań przeprowadzonych przez Praktycy.com.
W Stanach Zjednoczonych, ponad połowa sprzedawców online (57%) oferuje rekomendacje odpowiadające profilowi klienta, kolejne 25% zamierza wprowadzić je w tym roku. W Polsce taką formę personalizacji oferty, proponuje dopiero co trzeci e-sklep, wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Praktycy.com. Co czwarty badany polski sklep oferuje indywidualne rekomendację produktów w oparciu o dotychczasowe zakupy klientów. Natomiast sprzedaż wiązaną (cross selling) uzupełniających się produktów wdrożyło...
Pod poniższym linkiem do artykułu na serwisie Money.pl znajdują się dalsze informacje nt. badania:
http://manager.money.pl/strategie/emarketi...9,0,449143.html
Więcej info pod adresem: http://www.praktycy.com/infoteka/news13.html
Zachęcam do zapoznania się jakie metody marketingowe są popularne wśród polskich sklepów internetowych, a do jakich rozwiązań odnoszą się raczej z dystansem...
Jak widzicie sytuację w polskiej branży ecommerce jako klienci? Albo jako właściciele e-sklepów? Liczę na ciekawe wypowiedzi.