Ja wiem, czy jest o co rwać włosy z głowy? Jeżeli telewizje komercyjne (czytaj: reklamowe) już sięgnęły dna, to zupełnie obojętnym jest, czym będą przerywać również idiotyczne reklamy. Polsat, TVN i wszystkie ich mutacje karmiąc nas papką bredni - a to o cudownych lekach, a to o piwie, bez którego nie może się udać żadna impreza, etc., dodadzą kolejny przerywnik w blokach reklamowych, równie idiotyczny, jak wszystko u tych nadawców. A gawiedź z rozdziawionymi gębami będzie żreć tabletki, chlać piwo bez opamiętania na imprezach, latając przy tym na golasa, delektując się jednocześnie wspomnianymi telewizjami. I o to chodzi. Kiesa pazernych właścicieli pęcznieje dzięki POwszechnej głupocie, bez liczenia się ze skutkami społecznymi - szerzącą lekomanią i alkoholizmem wśród młodzieży. Ich kasa na głupocie stoi, niestety. Czas najwyższy na bojkot tego szamba. Jerzy Rażniewski, Gliwice