eemmmee
/ 94.72.121.* / 2016-04-29 22:17
Działalność tej firmy pozostawia wiele do życzenia. Wiem, ze mamy wolny rynek, ale nie można klientom wciskać wszystkiego. Pracowałam w salonie i "menagirowie" wciskają kit, że usługi trzeba sprzedawać pakietowo, tel. stacjonarny z TV i internetem. Sam internet czy telewizja nie wchodziła w grę. Sporo klientów rezygnowało z zakupu, bo potrzebują internetu, a kierownik i wszystkie "menedżery" nie pozwalają sprzedawać jednej usługi. Na dodatek jak sprzedało się np. internet bez sprzedaży dodatkowych usług to trzeba było się tłumaczyć. Oczywiście sprzedaż większej ilości usług skutkowała większą wypłatą i prowizją. Ale nic na siłę. Ja nie chciałabym kliku usług kiedy potrzebuję jednej. Kolejna sprawa, prędkość internetu. Ile było reklamacji na internet śwaitłowodowy, już nie wspominając o wolniejszy (na tzw. miedzianym kablu). Dopiero klienci uświadomili mi jak to wygląda. Na szkoleniach było wyłącznie zachwalanie/ Każdy chwali swoje, ale na zaklinaniu rzeczywistości nic się nie zdziała. Czytałam kiedyś o panu prezesie Orange. Podobno to człowiek uczciwy i wymaga tego od współpracowników. Skoro to prawda to pora wziąć się za bandę "menagierów", którzy wpływają negatywnie na wizerunek marki. Można tu długo opowiadać o tym co tam się dzieje. Klienci to nie ciemny lud!!!! Wiele firm stosuje taką politykę, tylko tylu nieprzychylnych opinii pod adresem pomarańczowych nie słyszałam o innych operatorach...