Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Wyniki Orange Polska: 300 tysięcy osób zrezygnowało z telefonu stacjonarnego

Wyniki Orange Polska: 300 tysięcy osób zrezygnowało z telefonu stacjonarnego

Wyświetlaj:
Jerzy Ala / 93.105.13.* / 2016-08-24 11:18
Zycze szybkiego bankructwa tej pazernej na pieniadze a majacej gdzies klienta - firmie. Po dwoch latach przymusowego placenia i wykorzystywaniu w zaledwie 5% limitowanego czasu, dzis z przyjemnoscia, koncze z nimi umowe. Choc sygnal mial byc wylaczy w godzinach wieczornych - od samego rana telefon milczy- co potwierdza jak bardzo zlodziejski jest to operator.
H Szatkowski / 2016-08-24 11:52
Płacenie wynikało z zawartej umowy terminowej na usługę o określonych parametrach.
Trzeba było wybrać inne parametry lub usługę bezterminową. I tyle.
Korilala221 / 89.234.157.* / 2016-05-20 10:11
Orange spadło, bo ludzie się do Sferii poprzenosili pewnie. W każdym razie mój dziadek tak zrobił i teraz zamiast stacjonarnego telefonu w domu, który mu tylko miejsce zajmował, a dzwoniła na niego tylko przysłowiowa gazownie i czasem Pani Krysia sąsiadka z bloku obok, żeby go na kawę zaprosić, albo o przepchanie prysznica poprosić (dziadek się uparł, że numer stacjonarny ma zostać, bo jak jacyś koledzy z dawnych lat go znajdą w książce telefonicznej, to przecież znajdą stacjonarny numer), no to zamiast tego domowego grata, ma teraz dwa numery na jednej karcie sim w swoim telefonie i wszyscy są happy.
eemmmee / 94.72.121.* / 2016-04-29 22:17
Działalność tej firmy pozostawia wiele do życzenia. Wiem, ze mamy wolny rynek, ale nie można klientom wciskać wszystkiego. Pracowałam w salonie i "menagirowie" wciskają kit, że usługi trzeba sprzedawać pakietowo, tel. stacjonarny z TV i internetem. Sam internet czy telewizja nie wchodziła w grę. Sporo klientów rezygnowało z zakupu, bo potrzebują internetu, a kierownik i wszystkie "menedżery" nie pozwalają sprzedawać jednej usługi. Na dodatek jak sprzedało się np. internet bez sprzedaży dodatkowych usług to trzeba było się tłumaczyć. Oczywiście sprzedaż większej ilości usług skutkowała większą wypłatą i prowizją. Ale nic na siłę. Ja nie chciałabym kliku usług kiedy potrzebuję jednej. Kolejna sprawa, prędkość internetu. Ile było reklamacji na internet śwaitłowodowy, już nie wspominając o wolniejszy (na tzw. miedzianym kablu). Dopiero klienci uświadomili mi jak to wygląda. Na szkoleniach było wyłącznie zachwalanie/ Każdy chwali swoje, ale na zaklinaniu rzeczywistości nic się nie zdziała. Czytałam kiedyś o panu prezesie Orange. Podobno to człowiek uczciwy i wymaga tego od współpracowników. Skoro to prawda to pora wziąć się za bandę "menagierów", którzy wpływają negatywnie na wizerunek marki. Można tu długo opowiadać o tym co tam się dzieje. Klienci to nie ciemny lud!!!! Wiele firm stosuje taką politykę, tylko tylu nieprzychylnych opinii pod adresem pomarańczowych nie słyszałam o innych operatorach...
POMARAŃCZOWY BIZNES / 5.172.247.* / 2016-04-29 09:27
RECEPTĄ NA SPADEK KLIENTÓW JEST PODNOSZENIE CENY TYM CO JESZCZE ZOSTALI.
BiGrYbA / 178.37.222.* / 2016-04-28 09:25
PYTAM DLACZEGO MUSZĘ OPŁACAĆ TEL STACJONARNY SKORO CHCE MIEĆ TYLKO INTERNET ???
Wykupię internet na kablu ale BEZ PŁACENIA za tel. którego nie używam !!! Ludzie w Orange ..... czy Wy tego nie możecie pojąć ?? UDOSTĘPNIĆ SZYBKI INTERNET NA KABLU i po problemie odchodzenia ludzi ...
Michał990 / 83.7.22.* / 2016-04-27 19:01
Jest jakaś alternatywa dla internetu używanego w domu ? spiętego w 2 routery bezprzewodowe na piętrach i kilka tunerów sat ? pytam bo już mam dość płacenia za obsługę / druta / prawie 30zł-mc jak z telefonu stacjonarnego nie korzystam już z 10 lat , już rok temu miałem rezygnować z ich oferty ale jeszcze ją przedłużyłem
kasia643 / 31.2.65.* / 2016-04-29 13:46
plus lte bez limitu-jedyny taki na rynku
Koko Spoko / 185.26.182.* / 2016-04-27 12:03
Telefon na drucie jest dobry jako świadek minionych czasów. No, chyba, że jakieś GoldenEye nam błyśnie.
puknijciesięwłeb / 83.9.215.* / 2016-04-27 11:09
Ostatni wynalazek to jakieś lipne telefony na raty,co za idiota to wymyśla?
Doswiadczony / 94.254.193.* / 2016-04-26 19:03
Teraz będą musieli jeszcze więcej osób oszukać. Mnie wśród nich nie będzie, bo z usług tej gownianej sieci zrezygnowałem 5 lat temu. Owszem ostatnio chciałem znów skorzystać z ich oferty. Złożyłem zamówienie na 3 usługi, gdzie cena zależna jest od ilości uslug a oszuści chcieli zrealizować tylko jedną, chociaż wszystko było potwierdzone. Przy składaniu zamówienia poinformowalem konsultantkę, że jestem w BIKu i może być problem ale ta mi wszystko potwierdziła. Na następny dzień był kurier z tylko jedną kartą sim i bez telefonu. Z internetu natychmiast się wycofałem, umowę na kartę pisemnie rozwiązałem w dopuszczalnym terminie a ci kretyni wysyłają mi jakieś wezwanie do zapłaty. Poszedłem do Play, mam 4 karty sim (2+2), płacę mniej, mam lepszy telefon, za którym ry zapłaciłem kaucję. W dzidowskim Orange nikt mi nawet nie powiedział, że mogę kaucję wpłacić.
Nigdy więcej nic wspólnego z tym gownem
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
gosc674 / 164.126.120.* / 2016-04-26 15:42
Dziadowska firma. Wysługuje się pracownikami zapożyczonymi w innych firmach. Główną kadrę stanowią pracownicy najemni z call center. Zresztą wszystkie telekomy tak działają. Masz jedynie kontakt z panem lub panią nic nie mogę za to uprzejmą i uśmiechniętą. Ale to nie wszystkim wystarcza. Takie czasy. Najważniejsze, że zarząd ma się dobrze podobne jak francuski właściciel państwowy. TP musiała być prywatna. Pozwolili (polski rząd) Kulczykowi niezły interes zrobić i teraz jest prywatno-państwowa ale francuska. Za używanie nazwy Orange płacimy niemały haracz francuzom!
lea399 / 89.65.253.* / 2016-04-26 15:39
Chamy mają czelność wydzwaniać do mnie z ofertami po 5 razy dziennie, całymi tygodniami. Jak jednemu mówię, żeby wykreślili mój numer z bazy, to jakiś inny zaczyna, i tak w kółko. Nienawidzę tej firmy i jej bezczelności. Won, pomarańczowe chamy!
Marszałkówna / 178.238.253.* / 2016-04-26 15:19
Czekam na zakoniczenie umowy ,nigdy wiecej ,orange,złodziejska firma,chamskie urzędniczki ,po likwidacji salonow w klitkach czeka sie godzinami ,oszustwo w cennikach won z Polski francuscy komuniści1
ANTY ORANGE / 83.144.125.* / 2016-04-26 15:18
i zdychaj pomaranczowe koryto. jedyna kretynska siec ktora jeszcze blokuje telefony simlockami jak w jakims kazachstanie (oczywiscie blokada jest tak hardkorowa, ze nie da sie jej zdjac inaczej niz placac, zmiany androidow i grzebanie w sofcie nic nie daje), obrzydza obudowy komorek swoim nieladnym logiem, ich neostrada WIECZNIE NIE DZIALA w przeciwienstwie do jakiejkolwiek innej sieci, oferty maja tragiczne (2 grosze za megabajt po wyczerpaniu limitu PIORUNUJACEGO jak na te czasy 1gb? ahhahahahah), obsluga klienta to raczej tortura klienta. spuscic to cos w smietniku i zabetonowac zeby nigdy nie wstawalo
ANTY ORANGE / 83.144.125.* / 2016-04-26 15:21
a, zapomnialem - predkosc tej cudownej neostrady (kiedy jakims cudem zadziala, bije wtedy poklony) to boskie 4 megabity na sekunde. ledwie 720p na youtubie mi wczyta, ZENADA. musialem chyba 10 razy wzywac montera ktory sprawdza te przewody, polaczenie, zeby tylko mowic ze kable sa ok, tylko siec po prostu leci w trąbe i wylacza internet kiedy chce, tlumaczac sie jakimis "aktualizacjami sieci". ehe, spadówa
Kuba363 / 109.173.210.* / 2016-04-26 15:10
Won z Łorange kolejny raz musiałem zapłacić 77zł za zdjęcie simlocka z mojego smartfona złodziejstwo i ogólnie żenada. Wszyscy z kręgu moich znajomych odchodzą do Play i wcale nie trzeba nikogo szczególnie namawiać wystarczy spojrzeć na cennik.
Pozdrawiam
Kuba
wolski / 94.240.22.* / 2016-04-26 15:03
reklamuja sie światłowodami w reklamie ja mieszkam w 40tys miasteczku predkosc do 10mega żenada niech w nowe kable zainwestuja a nie chwala sie czyms z czego kożysta mały ułamek klienta światłowody w orange hahah śmiech na sali sa na etapie lat 60siatych tam gdzie kiedys kabel połozyła tepsa telefoniczny tam dochodzi 2 4 mega i to koniec czy tu sie chwalic
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy