Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Zagranica ucieka z GPW

Zagranica ucieka z GPW

Money.pl / 2008-10-24 11:21
Komentarze do wiadomości: Zagranica ucieka z GPW.
Wyświetlaj:
e.gon / 198.28.69.* / 2008-10-27 14:31
Wygląda na to, że jednym z powodów ucieczki może być niezdolność obecnego rządu do stanowczych działań naprawczych połączona ze zbyt rozdmuchanym ego jego szefa (któremu naprawdę zależy tylko na sobie, a nie na jakiś obywatelach). W takim przypadku inwestorzy najpierw opuszczają najsłabsze systemy gospodarcze.
pawhe / 2008-10-24 20:58
powinni wprowadzić mozliwosc odpisania strat od podatku ppppanie belka
Bernard+ / 83.22.105.* / 2008-10-24 19:40
Bardzo proszę bywalców parkietu giełdowego aby szczerze i bezpardonowo wytknęli mi na tym forum gdzie się mylę w swoim prostackim rozumieniu otaczającej nas rzeczywistości giełdowej.
Jestem zupełnie zielony, jeżeli chodzi o granie na giełdzie w kupowanie i sprzedawanie akcji. Za to wydaje mi się, że po 42 latach pracy w tym ponad 15 lat na wysokich stanowiskach dyrektorskich w tym jako Prezes Spółki Akcyjnej nie notowanej na giełdzie, dość dobrze znam się na zarządzaniu przedsiębiorstwami, spółkami akcyjnymi lub z o.o. Powiedzcie mi proszę, co tak naprawdę stanie się teraz w przedsiębiorstwie, które jest spółką akcyjną notowaną na giełdzie, jeżeli część akcjonariuszy sprzeda swoje akcje bardzo tanio innym nabywcom. Nastąpi zmiana w komplecie akcjonariuszy i na najbliższym Walnym okaże się, że mamy innych akcjonariuszy niż mieliśmy. Ci akcjonariusze będą oceniać sprawozdania zarządu udzielać mu absolutorium wysłuchiwać sprawozdań rady nadzorczej dokonają zmian w składzie Zarządu i Rady nadzorczej i podejmą uchwały o podziale zysku lub pokryciu straty, ale hale fabryczne będą stać jak stały firma ma dalej ten sam komplet maszyn i majątek trwały ma również nadal ten sam majątek obrotowy chyba, że część jej majątku stanowiły akcje innych firm więc ten majątek będzie wyceniony na niższą wartość. Firma ma jakieś kredyty a