Forum Forum prawneCywilne

zakup w sklepie internetowym, brak towaru na stanie

zakup w sklepie internetowym, brak towaru na stanie

Heledore / 89.191.152.* / 2009-11-04 19:53
Witam! Jakiś czas temu w sklepie internetowym zamówiłam 4 książki, towar wyświetlał się jako dostępny, więc od razu przelałam pieniądze. Jednak po jakimś czasie dostałam od obsługi maila z informacją, że nie mają dostawców + dwie możliwości do wyboru - zwrot pieniędzy/ poczekać tydzień może coś się zmieni. Wybrałam opcję 2 i dziś dostałam informację o treści
"nie są dostępne u naszych dostawców
Byliśmy zmuszeni anulować to zamówienie, jeszcze raz przepraszamy. "

Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy zamawiając książki i otrzymując potwierdzenie na maila nie zawarłam prawnej umowy kupna? Czy sprzedawca nie jest zobowiązany mimo wszystko dostarczyć mi zamówionych książek? Nie zależy mi na zwrocie gotówki, lecz na otrzymaniu zamówionych pozycji...

Najnowsze wpisy