Witam,
Czytam i czytam i wszędzie znajduje zupełnie inne informacje, w dodatku nie wiem które są aktualne.
W lipcu 2013r otworzyłem działalność gospodarczą - świadczyłem usługi, nie obracałem towarami.
Zawiesiłem ją z końcem grudnia 2013r.
W tej chwili chcę ją definitywnie zlikwidować.
Wiem, że muszę:
- złożyć CEIDG z informacją o likwidacji
- sporządzić remanent końcowy (zrobię to na koniec roku więc nikogo nie powiadamiam)
- zrobić remanent na cele VAT
I tutaj moje pytanie co z US? Byłem płatnikiem
VAT i co teraz muszę im przekazać, skoro od ponad pół roku nie składam żadnych dekraracji ani nie odprowadzam składek Remanenty będę miał zerowe - kupiłem tylko telefon komórkowy o wartości 400 zł.
Czy jeszcze jakieś dokumenty muszę wypełniać i gdzieś składać?