Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Zaskakujące informacje na temat deficytu

Zaskakujące informacje na temat deficytu

skomentuj
Wyświetlaj:
houhouhou / 78.8.136.* / 2011-12-07 18:07
Vincent ma nowy kalkulator z klawiszem "losuj wielkość deficytu". Akurat tym razem wylosowało mu o 9mld mniej.
b.ciekawy / 83.6.232.* / 2011-05-22 08:22
Jak NBP osiaga zysk? Drukarka w mennicy? ;-) Gra na Forex? Pozycza bankom?
orkakasa / 79.191.69.* / 2011-05-07 04:38
Przy takim zachowaniu giełdy jak od 3-ch dni---za dwa miecha .Przecież nikt nie łyka tych ściem Roztowskiego,Kapitał ucieka wystarczy spojrzeć po walutach.Trochę ropa ich ratuje ale to musiała by być tendencja stała.
esu / 78.8.141.* / 2011-05-06 23:40
Ciekawe kiedy kolejna podwyżka podatków.
susza idzie na niektórych / 81.219.170.* / 2011-05-06 22:26
Wały powodziowe są wyższe czy niższe w tym roku.Koniunktura na pontony mogłabyyy być.
JanuszPOlikot / 2011-05-06 21:05 / Tysiącznik na forum
A co w tym zaskakujące?........Pisze jasno że....
"wyższych dochodów budżetu za sprawą wyższego od prognoz wzrostu PKB i inflacji oraz zwyczajowego niższego wykonania wydatków."

Skoro rośnie inflacja i w związku z tym wpływy do budżetu a przy okazji obcięto wydatki lub ukryto np. krajowy fundusz drogowy ,ponadto wydrenowano składki do OFE..........To nie rozumiem redaktora artykułu który zatytułowany został "Zaskakujące informacje na temat deficytu"
dgen / 2011-05-06 19:12 / Tysiącznik na forum
pełen ciekawości czekam na jesień: tuż przed wyborami okaże się, że deficyt ma nadwyżkę
kom. / 78.88.93.* / 2011-05-06 16:49
dochody większe min.z wyższego VAT
ubożejemy a budżet i tak zaciąga pożyczki
2298YTA / 24.114.255.* / 2011-05-06 17:35
No wiesz jaki elektorat taki irzad - sami sobie wybralismy PO na wladze rzadzaca, krotko mowiac - Zbychu , Zdzichu, a jesze sa inni - Doniu, Broniu, Jacuniu - to sa numerki, to sa przekrety - skok na kraj , czujesz.... Byly Prezes NBP SP. pan Skrzypek probowal zablokowac im dojscie do linii kredytowej ale niestety on jak i inni godni sprawowania najwyzszych stanowisk w Polsce zgineli w katastrofie w Smolensku.... Teraz glownym haslem a zarazem zyczeniem i blaganiem obecnej ekipy rzadzacej jest to by juz nie mowic o Smolensku, dajcie juz spokoj ,,, wrak samolotu niedlugo do reszty zje korozja, a czarne skrzynki jesli dostaniemy od zawsze oddanych przyjaciol Rosjan - juz beda uszkodzone, ze wzgledu na szczegolowe analizy rosyjskich ekspertow ktorzy musieli je rozebrac na czesci pierwsze by "dokladnie" zbadac powod katastrofy - no i co ? jak zaspiewaja w TVN czy POLSAT taka bajeczke - czesc polinteligencji nie chwyci ???
Oczywiscie ze tak .... niestety komuna (obecnie PO) stlamsila czesc ludzi myslacych w Polsce, a pozostali ktorzy ida na te ich numery - to zwykli karierowicze, ktorzy zahlystuja sie resztkami rozszarpanego majatku Polski. Niestety nie widza lub nie chca widziec tego, ze za pare lat ich dzieci lub oni sami nie beda mieli juz skad krasc, gdyz dno jest bardzo blisko ... Glosuj na PIS - moze jeszcze uda im sie uratowac tonacy okret..
Pozdrawiam..
luter69 / 89.77.222.* / 2011-05-07 04:46
Wspominanie Skrzypka w kontekście kompetencji jest o tyle nietrafione, że większego ignoranta ekonomicznego nigdy na fotelu prezesa NBP nie było. Pan inż. Skrzypek dał już popis kompetencji podczas przesłuchań w komisji sejmowej (kto chce może to znaleźć na Youtube), a komunikaty NBP zawsze czytał z kartki, bo większość określeń tam zawartych była mu obca i niezrozumiała...
2298YTA / 24.114.255.* / 2011-05-06 17:33
No wiesz jaki elektorat taki irzad - sami sobie wybralismy PO na wladze rzadzaca, krotko mowiac - Zbychu , Zdzichu, a jesze sa inni - Doniu, Broniu, Jacuniu - to sa numerki, to sa przekrety - skok na kraj , czujesz.... Byly Prezes NBP SP. pan Skrzypek probowal zablokowac im dojscie do linii kredytowej ale niestety on jak i inni godni sprawowania najwyzszych stanowisk w Polsce zgineli w katastrofie w Smolensku.... Teraz glownym haslem a zarazem zyczeniem i blaganiem obecnej ekipy rzadzacej jest to by juz nie mowic o Smolensku, dajcie juz spokoj ,,, wrak samolotu niedlugo do reszty zje korozja, a czarne skrzynki jesli dostaniemy od zawsze oddanych przyjaciol Rosjan - juz beda uszkodzone, ze wzgledu na szczegolowe analizy rosyjskich ekspertow ktorzy musieli je rozebrac na czesci pierwsze by "dokladnie" zbadac powod katastrofy - no i co ? jak zaspiewaja w TVN czy POLSAT taka bajeczke - czesc polinteligencji nie chwyci ???
Oczywiscie ze tak .... niestety komuna (obecnie PO) stlamsila czesc ludzi myslacych w Polsce, a pozostali ktorzy ida na te ich numery - to zwykli karierowicze, ktorzy zahlystuja sie resztkami rozszarpanego majatku Polski. Niestety nie widza lub nie chca widziec tego, ze za pare lat ich dzieci lub oni sami nie beda mieli juz skad krasc, gdyz dno jest bardzo blisko ... Glosuj na PIS - moze jeszcze uda im sie uratowac tonacy okret..
Pozdrawiam..
tade / 83.2.33.* / 2011-05-06 15:38
W 1990 roku tuż po reformie samorządowej urzędników było blisko 159 tys.
W 2000 roku było to już blisko 298 tys. ludzi.
Teraz urzędnicza armia liczy około 900 tys. osób.
TO JEST RAK KTÓRY RUJNUJE NASZĄ GOSPODARKĘ.
I nie ma takiego decydenta
który by odważył się powiedzieć o redukcji zatrudnienia w administracji.
Mało tego z dnia na dzień armia ta się powiększa
Oddanych i ich rodziny trzeba nagradzać.
Polska po transformacji swą potęgę buduje na rozbudowie biurokracji.
Głosy, głosy, głosy oddanych się liczą.
Polak2 / 78.154.94.* / 2011-05-06 15:26
A gdyby tak zwolnić połowę urzędasów? Jestem pewien, że druga połowa i tak nie pracowałaby całych ośmui godzin, co najwyżej mniej czasu spędzaliby w sklepikach w godzinach pracy. Mówię Wam...
morthing / 213.17.175.* / 2011-05-06 15:23
Jakie źródło takie wieści... Czyli niewiarygodne
buc_pucybut / 2011-05-06 15:22 / Tysiącznik na forum
znowu sztuczki kreatywnej księgowości vicka i jeszcze ma kolesia Mareczka to już nic się nie dowiesz
wodecki1 / 77.95.52.* / 2011-05-06 15:20
Może mi ktoś wyjaśnić, co to jest deficyt? W sensie Skoro nie mam a wydaje, to skąd mam te brakujące 33 miliardy. Drukują czy jak?
Pytanie poważne.
anty__ / 89.76.11.* / 2011-05-06 15:44
pozyczaja. na procent
Rossi / 91.189.73.* / 2011-05-06 15:13

Lepszy wynik może zostać osiągnięty głównie za sprawą wpłaty większego zysku NBP do budżetu,

Lepper za próbę wyciagnięcia kasy z NBP był krytykowany, gdy robi to TUSK jest juz to rzeczą normalną.
Cóż taka ułomność Kalego.
pablo.gr / 89.72.20.* / 2011-05-06 17:39
Nie myl chłopie zysku z działalnosci z rezerwami, bo tych nie wolno ruszać, a mamy tego nie kilka miliardów ale kilkadziesiąt.
Ryszard W / 83.26.197.* / 2011-05-06 16:33
no i co z tego , jestesmy barany to należy je strzyc .( kolega Władysław B powiedział zbyt ostro ja uważam że nie jestesmy bydłem)
do początku nowsze
1 2
skomentuj

Najnowsze wpisy