Forum Forum prawneCywilne

Zerwanie umowy z winy operatora(t-mobile)

Zerwanie umowy z winy operatora(t-mobile)

PAC / 195.90.106.* / 2014-04-04 00:02
Witam. Wie ktoś może jak powinno wyglądać pismo o rozwiązaniu umowy z winy operatora?(t-mobile)
Podpisałem z nimi umowę na abonament. Otrzymałem kartę SIM. Dzisiaj mija drugi miesiąc a karta sim jest dalej nie aktywna. Kontaktowałem się z nimi miliony razy. Telefonicznie i mailowo. Za każdym razem przepraszają mnie za sytuację i zgłaszają problem do techników, po czym każą czekać 5 dni na rozwiązanie. Niestety mimo upływu kolejnych pięciu dni karta sim jest dalej nieaktywna. I kolejny telefon, i kolejne zgłoszenie do techników. I tak w kółko. Wg. umowy operator ma max 2 tygodnie na aktywację karty. Ten czas przekroczyli już 5 razy. Gdy pytam się ich na infolinii dają mi nie jasne informację co do rozwiązania umowy. Czy wystarczy że opiszę swój problem i napiszę że chcę rozwiązać umowę z ich winy?
Wyświetlaj:
szklarek / 2014-04-04 11:08
Przede wszystkim należy znaleźć (np. na WWW) regulamin świadczenia usług tego operatora i ustalić, czy w ogóle taka sytuacja daje zgodnie z nim możliwość umowy rozwiązania, jaka jest definicja winy operatora, albo termin nierozpoczęcia świadczenia usługi do umowy zerwania uprawniający.
Może się bowiem okazać, że jednak (jeszcze) nie i sprawa będzie rozgrywać się w kwestiach bonifikat, gratisów na pocieszenie, ale z trwaniem umowy. Zawsze jest kolejna instancja w postaci Sądu Polubownego przy UKE.
PAC / 195.90.106.* / 2014-04-05 16:26
Wg. umowy operator ma maksymalnie 2 tygodnie na aktywację karty SIM. Podczas jednej z wielu rozmów konsultant sam mi przyznał że mam prawo rozwiązać umowę z winy operatora. Powiedział mi tylko gdzie wysłać. Nie wiem jak ma to pismo wyglądać. Czy opis sytuacji i samo zdanie "Chcę rozwiązać umowę z winy operatora" wystarczy. Naprawdę bardzo mi zależało aby pozostać w tej sieci. Naprawdę zrobiłem już wszystko. Nikt nie może aktywować mi karty ponieważ mają jakiś błąd w systemie. Nikt nie wie jaki. Nikt nie wie jak go rozwiązać. Konsultanci zgłaszają sprawy do specjalistów. Dzwoniąc po kilku dniach dowiaduję się że sprawa została zakończona. A w systemie dalej błąd, dalej karta sim nieaktywna.W tej chwili jedyne czego chcę to rozwiązanie umowy. Chyba straciłem już wiarę w to że mój abonament zacznie kiedyś funkcjonować.
szklarek / 2014-04-07 12:59
No to sytuacja jasna. Proste pismo rozwiązujące zawartą (kiedy) umowę (o numerze) bez okresu wypowiedzenia, z powodu nieuruchomienia usług w regulaminowym terminie 2 tygodni.

data, podpis, kopia.
PAC / 195.90.106.* / 2014-04-07 18:48
Dzięki wielkie :)

Najnowsze wpisy