Oszolom
/ 84.25.224.* / 2013-09-19 18:12
Tutaj odpowiedz na moje wczesniejsz pytanie:
"...Poszukalam informacji w internecie na temat ekspertów z komisji Millera.
Otóż komisja liczyła 34 osoby. Wśród tych 34 osób, stopień naukowy miało 6 (słownie: szesć) osób.
Oto one:
1. prof. dr hab. inż. Ryszard Krystek, dyscyplina KBN: budownictwo, transport
specjalność: inżynieria ruchu drogowego
Brak danych o okolicznościach uzyskania stopnia doktora
2. dr inż. Maciej Lasek, dyscyplina KBN: mechanika, specjalność mechanika lotu
Uzyskany stopień doktora nauk technicznych w zakresie mechaniki, specjalność: mechanika lotu, na podstawie rozprawy: Wpływ interferencji aerodynamicznej na ruch zrzucanych z samolotu zasobników, 24/04/2002, Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego; Wydział Uzbrojenia i Lotnictwa,
3. dr inż. Stanisław Żurkowski, dyscyplina KBN: transport, mechanika, budowa i eksploatacja maszyn specjalność silniki lotnicze, silniki spalinowe, spalanie
Brak danych na temat pracy doktorskiej i okoliczności uzyskania stopnia dr n.tech.
4. dr Agnieszka Kunert-Diallo, nie figuruje w bazie Nauka Polska
5. dr hab. Marek Roger Żylicz, dyscyplina KBN: nauki prawne, specjalność: prawo lotnicze, prawo międzynarodowe
Miejsce pracy: Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
6. płk dr n. med. Olaf Truszczyński, dyscyplina KBN: psychologia, specjalność: psychologia lotnicza, adiunkt w WIML, dyrektor
Uzyskany stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii, specjalność: psychologia, na podstawie rozprawy: "Wpływ stresu hipoksji wysokościowej na sprawność operatorską pilota", 02/07/1998, Akademia Teologii Katolickiej; Wydział Filozofii Chrześcijańskiej,
Pozwolę sobie zwróćić uwagę na fakt, ze jedyna osoba w tej komisji z tytułem profesora to inzynier o specjalności: inzynieria ruchu drogowego, zajmujący się m.in. wpływem struktury sieci ulicznej na sprawność i efektywność funkcjonowania transportu indywidualnego w miastach, analizą zagrożeń bezpieczeństwa wyprzedzania na dwupasmowych drogach dwukierunkowych etc...."