Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Zmiany w kontraktowaniu świadczeń z NFZ. Część prywatnych szpitali może upaść

Zmiany w kontraktowaniu świadczeń z NFZ. Część prywatnych szpitali może upaść

Wyświetlaj:
Lekarz / 178.235.115.* / 2016-05-28 18:51
Jeśli ktoś chce się wyleczyć - idzie prywatnie do lekarza i do prywatnego szpitala, Jeśli ktoś chce dogorywać i przedłużać agonię w mękach - wybiera NFZ
Ewaxx321 / 89.76.81.* / 2016-05-29 06:28
Takie twierdzenie to skandal!!! Takich lekarzy winno pozbawić się prawa wykonywania zawodu, bo prywatne też pobierają pieniądze z NFZ, a dodatkowo pobierają pieniądze od pacjenta!!!
Zenon 22 / 89.66.228.* / 2016-05-28 18:47
Od ponad trzech lat pozbawiony jestem dostępu do tzw lekarza pierwszego kontaktu. Nie pomogło przepisanie do prywatnej przychodni- po pól roku NFZ nie przedłużył umowy i prywatna przychodnia padła.
Wtedy zainteresowałem się tym co ma do powiedzenia niejaki pan Zięba. I wiecie co? Wyszło mi to na zdrowie. Nie choruję i nie potrzebuje ani zwolnienia ani NFZ. Szkoda tylko,ze nie mogę odzyskać swoich składek
WODNIK248 / 5.172.247.* / 2016-05-28 18:28
MNIE TONIE INTERESUJE KTO BĘDZIE PŁACIŁ ZA USŁUGĘ.JA PO WYJŚCIU ZE SZPITALA MOGŁEM USTALIĆ WIZYTĘ NA NFZ DOPIERO PO 45-DNIACH.SKORO POTRZEBOWAŁEM JUŻ POMOCY MEDYCZNEJ.CZY TO JEST ZDROWE.PO 40-LATACH OPŁACANIA SKŁADEK NA NFZ ZOSTAŁEM TAK POTRAKTOWANY.JESTEM ZA LIKWIDACJĄ NFZ W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM.
wąs / 193.238.180.* / 2016-05-28 18:32
Z Bogiem tylko najpierw zwrot kosztów studiów.
heh / 83.23.222.* / 2016-05-28 23:31
Wyprany umysłowo POwiak dał głos... koszta studiów sam powinieneś zwrócić nieuku, gdyż najwyraźniej nie wyniosłeś z nich umiejętności samodzielnego myślenia
Marzena 3 / 89.191.163.* / 2016-05-28 18:18