zmuszanie

adan76 / 2009-07-17 03:20
a ja z kolei mam taki problem i ciekawy jestem co wy na to.
mieszkałem w Łodzi w mieszkaniu matki mojej żony. Kilka lat temu wyjechałem do Skocji, a wkrótce za mną moja żona z dzieckiem. Ponieważ jestem studentem korzystałem z tego mieszkania (często byłem w Polsce, czasami przez długie okresy). W mieszkaniu tym trzymamy nasz segment oraz książki ( kilkaset - głównie wydania specjalistyczne i albumowe), dokumenty... Pomiędzy nami istniała umowa ustna użyczenia lokalu, jestem tam zameldowany.
W lipcu 2008 roku matka mojej żony wymusiła na nas przywiezienie dziecka "do babci". Niechętnie się zgodziliśmy (dziecko miało 3 lata), ponieważ przez jakieś dwa tygodnie musiało być one samo z "babcią", ale ostatecznie nas przekonała ( jest "czynnym nauczycielem". i zaświadczyła że się na tym zna i dziecko nie będzie odczuwać braku rodziców). Na miejscu po tym okresie okazało się że dziecko bardzo przeżyło rozłąkę, a całe działanie babci polegało tylko na tym, że ona chciała mieć wnuczkę. Nie przekazywała nam żadnych złych informacji, że dziecko tak to źle przeżywa, bo wiedziała, że natychmiast zabierzemy ją do siebie. Kiedy chciałem zabrać dziecko...nie pozwoliła mi. Obawiając się, że będzie wyrywać dziecko na siłę negocjowaliśmy z nią około dwóch godzin - ja na miejscu a żona przez skype'a. Po groźbach rzucanych przez jej męża (Zołnierz zawodowy z Krakowa) że mnie zap... i tych niekończących się dwóch godzinach końcu wydała.
Po tym incydencie moja żona zerwała z nią kontakty ( ja zresztą również). W okresie Świąt Bożego Narodzenia moja żona nie chciała odbierać od niej telefonów. Oczywiście matka mojej żony obdzwoniła swoją rodzinę i naszczekała na mnie że pojechałem do Szkocji aby zabić moją żonę, córkę i popełnić samobójstwo "bo ja taki jestem" ( no cóż, nie wiem ile razy miałbym to zrobić aby to twierdzenie było prawdziwe...).