Forum Forum emerytalneInne

Zrzutka na młodych emerytów

Zrzutka na młodych emerytów

Money.pl / 2007-08-07 08:20
Komentarze do wiadomości: Zrzutka na młodych emerytów.
Wyświetlaj:
Wolność / 83.175.177.* / 2008-03-12 08:04
Emerytów, pracowników, kobiet, związków, opieki medycznej (prywatnej), no... w sumie wszystkiego.
Wolny rynek sam ureguluje wszystko: pensje, emerytury, życie, wsio... wsio...

Jakim prawem ktoś zabiera jednym, aby za darmo dać innym? W imię czego? Bo ciężko pracowali?
A kto nie pracował?!
Niech pierwszy rzuci kamień ten, kto ciężko nie pracował!!!

Każdy sam wybiera swoją drogę życia.
Każdy ma to, na co zapracuje.

"...nie pożądaj żony bliźniego swego, ani żadnej rzeczy, która jego jest..."

Zbyt dużo grup społecznych pożąda rzeczy, które do nich nie należą...
konstatnyna / 2007-08-13 21:06
z jednej strony czepianie sie nauczycieli jest absolutnie bezpodstawne, a juz szczegolnie wypominanie im dwoch miesiecy wakacji...sama jestem nauczycielka matematyki w liceum i wierzcie mi lub nie ale moja praca nie ogranicza sie do spedzenia kilku godzin przed tablica, poswiecam srednio 2-3 godziny dziennie na sprawdzanie prac, wycieczki klasowe z mlodzieza to same nieprzespane noce i ogromna odpowiedzialnosc..
ale licytacja "kto pracuje wiecej" nie ma sensu, sami sobie wybralismy taka prace jaka mamy, jakbym nie chciala byc nauczycielka to bym nia nie byla, zawsze moge sie przekwalifikowac tylko denerwuje mnie troche ze tek wele osob nie znajacych pracy nauczyciela sie wypowiada...
z drugiej strony pamietajmy ze nie starzejemy sie juz tak szybko, mam w pracy cztery nauczycielki w wieku 55-60 lat ktorym nie spieszno do emerytury, ktore wciaz wygladaja mlodo, sa na biezaco, i nikt o nich nie mysli ze sa "przedpotopowe"..
Asiek / 83.18.63.* / 2007-08-07 22:15
wiecie co jak wyobrażę sobie 60letniego n-la WF-stę czy informatyka w szkole to mnie ogarnia rozpacz!!! mam nadzieję ze moje dziecka już tego nie doczeka.... gorzej z wnukami!!!