Forum Spółki giełdowe Cyfrowy Polsat SA

Zysk netto Cyfrowego Polsatu lepszy od prognoz

Zysk netto Cyfrowego Polsatu lepszy od prognoz

skomentuj
Wyświetlaj:
Jowita121L / 84.39.171.* / 2015-03-04 18:01
Brak słów. W stosunku do początków - startu Polsatu - ilu ludzi nabił "w butelkę" .? Każdy wnikliwy wyczyta w internecie w jaki sposób podorabiali się panowie współpracujący z władzą komunistyczną (agenci) i ich dzieci. Myślę, że gdyby ci ludzie mieli odrobinę godności, nie obnosiliby się ze swoim bogactwem (kosztem biednych)lecz konsumowaliby te dobra, aż do zadławienia - mam nadzieję , że kiedyś ta zachłanność ich k..wa zgubi.
rally123 / 46.149.218.* / 2015-03-04 17:52
To już koniec dobrej passy . Zysk wypracowany dzięki wydojeniu sieci sprzedaży do zera. Poza tym prezes Libicki rzucił papierami odkąd połączyli się z Polkomtelem i komunistyczne struktury Plusa szerzą się jak gangrena .
przemek1211 / 62.87.247.* / 2015-03-04 17:56
Zgadzam się w 100%
kris266 / 77.45.43.* / 2015-03-04 16:48
I życzył bym im pewnie jak najlepiej gdyby nie zakodowali reprezentacji Polski.
zrujnowany / 178.43.245.* / 2015-03-04 16:47
Dorabiają się na karach za niezwrócony w terminie dekoder BANDA!
zjadacs / 86.164.118.* / 2015-03-04 16:32
Oj Zegarek, iluz to juz ludzi nabiles w butelke!
canter / 31.2.97.* / 2015-03-04 16:14
I tak dalej. Jest coś co jest polskie i sobie radzi. Szkoda tych wszystkich co jadą po wszystkich i wszystkim. Po co polakowi taka wiadomość?? Po to aby mógł ponarzekać.
123ert65478 tysko / 213.241.80.* / 2015-03-04 16:06
NO A WY BIDAKI - dawajcie na polsatowską fundację dla chorych dzieci - Tak małe polaczki tak się robi kasę a wy DO BIEDRONKI po tanie bułeczki - PACANY
były klient / 77.113.186.* / 2015-03-04 16:03
ostatni tak dobry wynik złoty okres sie konczy ludzie zaczynaja madrzec i nie chca juz płacic za wietrzne powtórki i nie konczace sie reklamy ja juz mówie POLSATOWI DOWIDZENIA NA ZAWSZE
ROMA462 / 212.160.169.* / 2015-03-04 15:49
DAĆ NA KWARTAŁ W ZARZĄD KIBOLOM ZWIĄZKOWYM Z GÓRNICTWA I ROLNICTWA I WYKOŃCZĄ POLSAT.
Olo364 / 46.175.226.* / 2015-03-04 15:32
teroryści mam termin płatności a oni 2 tygodnie wcześniej molestują sms-ami zapłać zapłać zapłać,
czuje sie jak przestepca choć do płatności daleko !!!
majowniczek / 213.158.222.* / 2015-03-04 18:21
Witamy w klubie
olo67777 / 91.150.145.* / 2015-03-04 15:27
Filantrop. Dzieki niemu polacy mogli ogladac ms siatkarzy. Nigdy temu fajfusowi tego niw zapomne
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
polpolak / 79.184.109.* / 2015-03-04 15:23
A ile odprowadził podatku do Polskiego skarbu państwa ?
były "abonent" szmatsatu / 89.230.169.* / 2015-03-04 15:16
polsat cyfrowy to złodziejstwo i oszustwo bezkonkurencyjne.Samowolnie zmienili mi pakiet na droższy, miałem płacić abonament 9,90 podnieśli na 14,90.Wymówiłem umowę.Naliczyli 140,- zł. kar i sprzedali dług złodziejskiej firmie.Przegrałem sprawę w sądzie i mam zapłacić złodziejskiej firmie ok.300,- zł.POlska i POlsat cyfrowy to raj dla złodzieji,oszustów i wszelkiej maści mętów.Trzymajcie się jak naaajdalej od tych "BIZNESMENÓW.!!!!!!
wiesl / 163.158.80.* / 2015-03-04 23:20
a ty d...u "czytałeś" umowę a potem się pod nią podpisałeś ha ha ha
olo999 / 194.42.119.* / 2015-03-04 15:42
Bo masz nasrane, że sądzisz się o 5zł miesięcznie jeśli i tak dostałeś lepszy pakiet. Serio nie masz większych problemów w życiu???
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - tadget.]
jooo999 / 85.219.220.* / 2015-03-04 15:05
solorz obraca miliardami a jego fundacji żebrze o kasę na chore dzieci...Wstyd jeden wielki wstyd !!!!
Krzysztof 56 / 46.76.53.* / 2015-03-05 06:34
Katabasy katolskie robią to samo i im tego gamoniu nie wypominasz.
Zły / 217.98.13.* / 2015-03-04 14:55
Konsultanci obiecują jedno na umowach piszą drugie. Radzę uważać bo mnie niestety przez brak czasu na czytanie umowy zrobili na 100 zł w plecy. Niby niewiele ale 100 zł x 100 osób i już Solorz ma kolejne 10 tys. za nic. Co to zawartości jak już pisali poprzednicy - reklamy co 10 min
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy