Liczba sklepów: 6 206

Koszt uruchomienia:
1,2 mln - 2,6 mln dol.

Założona w latach 60. ubiegłego wieku sieć fast-food specjalizująca się w daniach kuchni meksykańskiej otwiera zestawienie największych sieci franczyzowych świata.

Obecnie Taco Bell należy do koncernu Yum! Brands, który niedawno ogłosił wielki powrót marki do Polski.

Sieć pojawiła się nad Wisłą na początku lat 90. ubiegłego wieku, ale bez większych sukcesów wycofała się z naszego rynku. Teraz w ramach globalnego planu ekspansji, który zakłada uruchomienie 1,3 tys. nowych lokali, znów otworzy podwoje dla Polaków.

Koszt startu z działalnością franczyzową pod szyldem Taco Bell, według wyliczeń Entrepreneur, to od 1,2 mln do 2,6 mln dolarów. Pamiętajmy jednak, że szacując niezbędne nakłady przy tego typu inwestycjach, należy uwzględnić regionalne uwarunkowania biznesu.

Czytaj także
Polecane galerie