AirHelp, firma zajmująca się m.in. odzyskiwaniem odszkodowań za odwołane loty lub zgubiony bagaż, już po raz siódmy opracowała ranking światowych portów lotniczych pod względem satysfakcji pasażerów.

Jej eksperci przeanalizowali statystyki dotyczące punktualności lotów na danym lotnisku, aby ocenić prawdopodobieństwo tego, że podróż odbędzie się zgodnie z planem. Zapytali tysiące osób z całego świata o ocenę swoich lokalnych lotnisk pod kątem jakości obsługi klienta, długości kolejek i czystości. Zbadali też poziom satysfakcji z oferty gastronomicznej i opcji zakupowych w każdym z portów.

W badaniu wzięto pod uwagę opinie aż 40 tysięcy podróżujących z ponad 40 krajów i na tej podstawie stworzono ranking 132 lotnisk świata. Z tego grona wybraliśmy ku przestrodze te najgorsze. Sprawdziliśmy też, jak ocenione zostały polskie porty.

Zobaczcie sami, czego oczekiwać przy następnym locie.

Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie