Przepraszamy - remont

Największe sieci dyskontów od kilku lat sukcesywnie modernizują swoje sklepy. W 2016 roku sieć Lidl przeprowadziła modernizację w 30 punktach w całej Polsce. Swoje placówki sukcesywnie remontują też Biedronka i Aldi.

Znikają niewykończone hale wypełnione surowymi regałami z towarem w kartonach i pudłach. Pojawiają się przeszklone regały, ciepłe światło, nowe oznakowania. Lidl, Biedronka i Aldi nie chcą już być kojarzone tylko z oszczędnością, teraz stawiają też na jakość i widać to w wystroju zmodernizowanych sklepów.

Przy okazji sieci wprowadzają do swoich placówek dobrze sprawdzone chwyty. Wystarczy zmienić układ działów, rozmieszczenie regałów, a klient wyjedzie z koszykiem bardziej wypchanym zakupami.

Jak to możliwe? Zobaczcie, jak w praktyce wyglądają najpopularniejsze chwyty marketingowe, a na następnych zakupach sprawdźcie, czy wasz dyskont też tak wygląda.

Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie