Zagraniczna promocja polskiej wódki zebrała bardzo dobre oceny. Wprowadzenie marki Sobieski na rynek amerykański zostało wsparte kampanią pod przewodnim hasłem: „Truth in Vodka” („Cała prawda o wódce”). W tej konwencji utrzymane były również późniejsze reklamy, którymi producent kusił zagranicznych konsumentów.

Hasła reklamowe kampanii „Truth in Vodka” promujące wódkę Sobieski na amerykańskim rynku to m.in.:

„We Designed a Bottle to Suit the Spirit Inside. Notice the Lack of La-Di-Da.” („Butelka, która w pełni oddaje duszę trunku. Bezpretensjonalnie”)
„Sex May Sell, But It Has Nothing to Do with the Making of Great Vodka.” („Seks się sprzedaje, ale nie ma nic wspólnego z wyprodukowaniem doskonałej wódki”)

„Who Needs Superdelegates? We’ve Got a Whole Country Behind Us. The #1 Premium Vodka in Poland.” („Komu potrzebni są superdelegaci? Z nami jest cały naród. Lider wśród polskich wódek Premium”)

„The #1 Premium Vodka in Poland. Finally, an Endorsement that Matters.” („Lider wśród polskich wódek Premium. W końcu, informacja, która ma znaczenie”).

Czytaj także
Polecane galerie