Kiedy pomyślę "Suzuki" i zamknę oczy, najpierw widzę Vitarę. Ten model to już żywa legenda. Obok niej stoi zaparkowany mały, niepozorny, ale piekielnie dzielny w terenie Jimny. Tak, wiem - to niejedyne modele w ofercie japońskiego producenta, ale jakoś ta marka od zawsze kojarzy mi się z autami 4×4. A co dziś testujemy? Oto Crossover, lub prościej mówiąc - uterenowiony kompakt SX4 S-Cross, oczywiście z napędem na wszystkie koła. Zapraszam na fotel.

Tęgie głowy Hamamatsu dobrze wiedzą, jakie są potrzeby rynku. Model SX-4 S-Cross doskonale uzupełnia ofertę aut 4×4 tego japońskiego producenta. Dziś prawie każdy kierowca marzy o podniesionym, uniwersalnym aucie, które poradzi sobie tak w mieście, jak i na ośnieżonych, leśnych duktach. Aucie, które będzie rodzinne, wygodne, oszczędne i do tego nie będzie sprawiało kłopotów przez wiele lat. Wydaje się, że SX4 S-Cross idealnie trafia w takie potrzeby.

Wygląd

Sylwetka testowanego auta może nie jest hiper nowoczesna i porywająca, ale powiedzieć o niej "brzydka" byłoby nieuczciwie. Przód charakteryzuje się masywnym wyglądem a S-Cross łypie na nas potężnymi reflektorami. Profil jest łagodny i nieskomplikowany, aczkolwiek testowanemu egzemplarzowi "pazura" dodaje ciekawy kolor nadwozia i felgi ze stopów metali lekkich o atrakcyjnym wzorze. Tył jest po prostu ładny i zgrabny - spore klosze świateł przywodzą mi na myśl bestseller Nissana, czyli Qashqaia, ale Suzuki bardziej trafia w mój gust. Suma summarum S-Cross to nierzucające się w oczy, ale mogące się podobać auto, które naszym zdaniem jest propozycją dla miłośników nieudziwnionych sylwetek, które może nie robią wielkiego wrażenia, ale starzeją się długo i z godnością.

TestySamochodowe.pl
Czytaj także
Polecane galerie
Wrocl
94.23.90.* 2018-07-27 15:03
przeciez to, ze paliwo jest droższe to nie jest wina oplaty emisyjnej, bo te akurat placa wielkie korporacje paliwowe tylko żydów co namowili trumpa do ataku na Iran
ksiegowy
145.239.23.* 2018-07-27 14:38
to przez to, ze trump renegocjowal umowe ograniczającej program nuklearny republiki islamskiej podwyzszyly sie ceny paliw. nie tam przez jakies oplaty emisyjne.
brajanek
145.239.16.* 2018-07-27 12:54
przeciez to, ze paliwo jest droższe to nie jest wina oplaty emisyjnej, bo te akurat placa wielkie korporacje paliwowe tylko żydów co namowili trumpa do ataku na Iran
Zobacz więcej komentarzy (39)