Versace, Louis Vuitton, Gucci. 10 najpopularniejszych marek luksusowych
350 mln lojalnych klientów i sprzedaż sięgająca 282 mld dol. To dane za ubiegły rok dotyczące rynku dóbr luksusowych. Większość tej sprzedaży, to wciąż tradycyjne kanały - sklepy i salony firmowe. Jednak coraz większy udział zdobywają nowe. Internet odpowiada już za 7-proc. sprzedaży w segmencie dóbr luksusowych. Dlatego firma PMX Agency przygotowała raport o obecności marek w sieci. Na jego podstawie opracowaliśmy zestawienie najbardziej popularnych marek luksusowych. Te ze ścisłej czołówki odpowiadają łącznie za prawie 80 proc. ruchu internetowego w tym segmencie. Oto one, 10 najbardziej popularnych marek luksusowych w internecie.
Miejsce 10. Versace
Udział w rynku on-line: 1,7 proc.
Listę najpotężniejszych marek luksusowych w sieci otwiera włoski dom mody - Versace. Firmą założoną w 1978 r. ubiegłego wieku obecnie zarządza siostra twórcy Gianniego Versace - Donatella Versace.
Obecnie to nie tylko haute couture, ale także moda prete-a-porter, akcesoria, biżuteria, zegarki, perfumy, a nawet meble.
Produkty z metką Versace trafiają do ponad 200 butików własnych i 1,5 tys. innych sprzedawców na całym świecie. Do tego dochodzi rosnący kanał sprzedaży on-line. W tym rynku Versace ma 1,7 proc. udziałów.