To jeden z ciekawszych eksponatów muzeum porażek. Dziś trudno sobie nawet wyobrazić, że w latach 80. ubiegłego wieku gigant rynku środków czystości i kosmetyków zdecydował się na... produkcję mrożonek.

W gronie dań mrożonych firmowanych przez Colgate znalazła się m.in. lasagne. Koncern oczywiście zalecał po posiłku zadbanie o odpowiednią higienę jamy ustnej przez szczotkowanie zębów pastą tej samej marki. To się nie mogło udać.

Właśnie takie przykłady porażek inspirują dr. Samuela Westa, twórcę Museum of Failure.

- 80-90 proc. innowacji w firmach kończy się fiaskiem. Firmy nigdy o nich nie wspominają, chwaląc się tylko sukcesami, a szkoda, bo nauka na błędach jest niezwykle ważna w każdej organizacji - mówi WP money dr. Samuel West, który przez stworzenie Museum of Failure postanowił skłonić biznes do nowego spojrzenia na porażki. Obecnie w zasobach muzeum znajduje się już ponad 60 eksponatów.

Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie