Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Bricomarché: Polacy wydają średnio 465,35 zł na materiały do remontu miesięcznie

0
Podziel się:

Polacy za materiały do remontu i wyposażenia wnętrz kupowane za pośrednictwem internetu wydają średnio 465,35 zł miesięcznie, a nieco ponad 20% ankietowanych więcej niż 500 zł miesięcznie, wynika z badania "Zwyczaje remontowe Polaków. Czy produkty do remontu i wykończenia wnętrz kupujemy online?" zleconego przez sieć supermarketów Bricomarché. Badanie potwierdza, że e-commerce już teraz jest ważnym kanałem sprzedaży produktów do remontu, wykończenia lub wyposażenia domu, a zdaniem sieci Bricomarché jego znaczenie będzie regularnie wzrastać.

Bricomarché: Polacy wydają średnio 465,35 zł na materiały do remontu miesięcznie
(Pixabay)

"Zakup materiałów do remontu domu jest często poprzedzony przeglądaniem ofert proponowanych przez różne marki. Dla 70% ankietowanych pierwszym kanałem do poszukiwania tego typu produktów jest internet. Blisko co trzeci klient najpierw poszukuje interesujących produktów online, a następnie ponownie ogląda je i kupuje stacjonarnie. Wszystkie trzy etapy za pośrednictwem internetu realizuje blisko 17% badanych" - czytamy w komunikacie.

Najmłodsi ankietowani (między 25. a 34. rokiem życia), częściej niż pozostałe grupy wiekowe, poszukują produktów przez internet, ale później oglądają je i kupują przede wszystkim stacjonarnie. Ponadto zakupów online dokonują zwłaszcza badani w wieku 35-59 lat - to głównie osoby aktywne zawodowo, które dzięki zakupom przez internet mogą zaoszczędzić czas.

"Z zaciekawieniem śledzimy wyniki kolejnych raportów i analiz dotyczących aktualnych zwyczajów konsumenckich Polaków. Szczególnie interesuje nas obszar e-commerce. To gałąź, która szybko się rozwija, dzięki czemu możemy oferować klientom coraz lepsze i bardziej funkcjonalne rozwiązania. Trwająca pandemia COVID-19 jest istotnym katalizatorem rozwoju sprzedaży internetowej, jednak, co ważne, ten trend był wyraźnie widoczny już wcześniej. Jak pokazują wyniki naszego badania, Polacy chętnie ułatwiają sobie przeprowadzanie remontów i korzystają z innowacyjności, jakie proponuje im branża DIY" - powiedziała dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce Katarzyna Jańczak-Stefanide, cytowana w komunikacie.

Jest wiele powodów, dla których klienci decydują się na zakupy online, zarówno ogólnie, jak i produktów remontowo-wykończeniowych. Wśród nich przeważa wygoda, oszczędność czasu, a także możliwość robienia zakupów o dowolnej porze - każdy z tych argumentów wskazało ponad 60% ankietowanych. Natomiast przy wyborze konkretnego sklepu online z produktami remontowo-wykończeniowymi konsumenci najczęściej kierują się kolejno: ceną towarów, szerokością asortymentu, kosztami dostawy, możliwością dostawy do domu oraz jakością oferowanych produktów.

Raport "Zwyczaje remontowe Polaków. Czy produkty do remontu i wykończenia wnętrz kupujemy online?" został przygotowany na zlecenie sieci Bricomarché przez Havas Media we wrześniu 2020 roku. Badanie zostało przeprowadzone na ogólnopolskim internetowym panelu badawczym na reprezentatywnej próbie osób powyżej 25 roku życia. (CAWI, N=1021).

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu "dom i ogród" w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu "dom i ogród" Bricomarché. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)