Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Gawłowski
|

Adv.pl przejęła SMT Software

0
Podziel się:

Agencja interaktywna notowana na NewConnect objęła 51 proc. udziałów w spółce technologicznej SMT Software. W 2010 roku firma ma trafić na giełdę.

Adv.pl przejęła SMT Software

Agencja interaktywna, notowana na NewConnect, objęła 51 proc. udziałów w spółce technologicznej SMT Software. W 2010 roku firma ta ma trafić na giełdę.

Przejęta spółka specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu oprogramowania na potrzeby biznesu i realizuje projekty dla firm z sektora telekomunikacyjnego, finansowego, publicznego, korporacji oraz mediów. W 2007 roku SMT Software osiągnęła zysk netto w wysokości 600 tys. zł (EBIT: 880 000 zł) przy przychodach wynoszących 4,9 mln zł.

_ - Dzięki inwestycji zdobędziemy kompetencje technologiczne, które wzmocnią nasz potencjał wzrostu przychodów. Do chwili obecnej, chcąc wdrażać technologicznie skomplikowane rozwiązania e-marketingowe musieliśmy korzystać z podwykonawców. Teraz rozwiązania te będą realizowane przez spółkę należącą do naszej grupy _ - mówi Konrad Pankiewicz, prezes Adv.pl.

- _ Pozyskane środki finansowe przeznaczymy na uruchomieniem nowych inicjatyw technologicznych oraz budowę własnych produktów dla rynku biznesowego. Będąc członkiem grupy Adv.pl liczymy także na know-how związany z szeroko rozumianym marketingiem i sprzedażą - _mówi Sebastian Łękawa, prezes SMT Software.

Inwestycja została sfinansowana ze środków pozyskanych na rynku NewConnect. Całość inwestycji przeznaczona zostanie na dywersyfikację źródeł przychodów oraz zwiększenie potencjału przychodowego spółki. Zarządy obu spółek potwierdziły dążenie do realizacji wspólnego celu, jakim jest debiut giełdowy SMT Software w pierwszym kwartale 2010 roku.

Od debiutu na NewConnect Adv.pl buduje grupę kapitałową. Kilka miesięcy temu powołała spółkę ,,ThinkOpen", w której objęła 95% udziałów. ThinkOpen to spółka działająca w branży marketingu interaktywnego, specjalizująca się w wykorzystaniu e-mail marketingu do realizacji celów biznesowych związanych ze sprzedażą, komunikacją, budową lojalności oraz promocją produktów i usług.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)