Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Hoopla.pl opóźnia ofertę

0
Podziel się:

Hoopla.pl, która prowadzi sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży sprzętu AGD i RTV, komputerów i armatury, przesunęła terminy zapisów w ofercie publicznej na 24-31 października.

Hoopla.pl opóźnia ofertę

Termin budowy księgi popytu został przesunięty na 22-23 października. W prospekcie emisyjnym Hoopla.pl informowała, że zapisy na akcje potrwają od 15 do 17 października, a budowa księgi popytu odbędzie się w dniach od 11 do 12 października.

_ Przedział cenowy akcji Hoopli.pl został ustalony na 11-13 zł. Hoopla.pl chce sprzedać łącznie 2 mln akcji, w tym 1 mln akcji serii B nowej emisji oraz 1 mln akcji serii A, sprzedawanych przez głównego akcjonariusza spółki, fundusz MCI Management. _Transza dużych inwestorów obejmuje 1,5 mln akcji (w tym 1 mln akcji serii A), a transza małych inwestorów 0,5 mln akcji (tylko nowej emisji). Oferującym akcje Hoopli.pl jest DM BOŚ. Po odliczeniu kosztów emisji Hoopla.pl szacuje wpływy z emisji nowych akcji maksymalnie na 11,76 mln zł. Środki spółka chce przeznaczyć m.in. na wdrożenie systemu ERP do obsługi zakupów i sprzedaży, wdrożenie nowej platformy e-commerce, integrację systemu ERP z systemami kurierskimi oraz wdrożenie systemu CRM. Na tę grupę wydatków spółka chce przeznaczyć około 2,5 mln zł.

_ Hoopla.pl planuje również przeznaczyć około 1 mln zł wynajęcie nowej siedziby przy centrum logistycznym na obrzeżach Warszawy. Na poszerzenie oferty sprzedaży Hoopla.pl chce wydać 7,26 mln zł. _"Spółka planuje połączyć się lub kupić zorganizowaną część przedsiębiorstwa sklepów internetowych z komplementarną ofertą towarową (...). Rozważana jest również ekspansja regionalna na rynkach ukraińskim bądź rumuńskim, z możliwością połączenia lub nabycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa większych podmiotów w regionie CEE" - napisano w prospekcie.

Kwotę 1 mln zł Hoopla.pl zamierza wydać na kampanie promocyjne wspierające znajomość marki. Hoopla.pl prognozuje, że w 2007 roku jej zysk netto wyniesie 0,36 mln zł, w 2008 roku 1,18 mln zł, a w 2009 roku zysk netto spółki wzrośnie do 2,47 mln zł.

Przychody Hoopli.pl mają w 2007 roku wynieść 51,7 mln zł, a 2008 roku 119,6 mln zł, a w 2009 roku 191 mln zł. Przed ofertą głównym akcjonariuszem Hoopli.pl jest MCI Management (72,31 proc. głosów na WZA). Pozostali akcjonariusze to Przemysław Szydłowski i Krzysztof Boufał (obaj po 11,54 proc.) oraz Jacek Ciesielski (4,62 proc. głosów na WZA).

giełda
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)