Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
REDAN: strona spółki
4.10.2018, 7:29

RDN Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan we wrześniu 2018 r.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2018 r. wyniosła ok. 46 mln i była 13% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 417 mln zł i była niższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec września 2018 wyniosła 140,5 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 1% w odniesieniu do września 2017. Segment modowy Na rynku modowym sprzedaż towarów we wrześniu 2018 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była wyższa o ok. 1% porównując do września poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 168 mln zł i była ok. 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2018 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 21% w stosunku do września 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 24,7 mln zł i była 9% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września 2018 wyniosła 36,4 tys. m2, tj. była na poziomie o 3% niższym niż w tym samym momencie 2017 r. Segment dyskontowy W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2018 r. wyniósł ok. 29 mln zł, co oznacza spadek o 20% w porównaniu do września roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 248 mln zł i była niższa o ok. 6% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl we wrześniu 2018 wyniosły ok. 0,4 mln zł co oznacza spadek o 50% w stosunku do września 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 4,8 mln zł i była niższa o ok. 26% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego. Sieć TXM na koniec września składała się z 388 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104 tys. m2, która była o ok. 0,8% niższa niż na koniec września 2017.

Inne komunikaty