Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

BTC Stanowisko Emitenta w sprawie prognoz finansowych na lata 2020-2024

Zarząd BTC Studios S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej "Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości stanowisko w zakresie realizacji prognoz wyników finansowych za lata 2020 - 2024 podanej do publicznej wiadomości 1 kwietnia 2020 r. w raporcie bieżącym 21/2020.
Pandemia wirusa COVID-19 spowodowała opóźnienia na wszystkich etapach produkcji. Skutkowało to opóźnieniem przeprowadzenia zaplanowanych w kalendarzu wydawniczym premier gier Emitenta a w konsekwencji skumulowanie premier w dwóch ostatnich kwartałach 2020. W związku z tym nastąpiło przesunięcie wpływów z zakładanych przychodów w 2020. Dodatkowo nastąpiły opóźnienia w przekazaniu danych dotyczących efektywności działań marketingowych nadawców TV wspierających premiery gier “Taffy: Feed The Kitty” i “Sadie Sparks’ Magic Match” uniemożliwiające przedstawienie realnej prognozy finansowej. Zarząd zamierza kontynuować prace nad aktualizacją prognozy finansowej na lata 2021-2024, którą przedstawi do końca 2020 roku. Zarząd Spółki niniejszym informuje, że z uwagi na powyższe nie jest w stanie przygotować aktualizacji prognoz wyników finansowych na lata 2021-2024, jak również z uwagi na fakt niemożności realizacji prognoz na 2020, Zarząd Emitenta podjął decyzję o odwołaniu poprzedniej opublikowanej prognozy wyników finansowych. Zarząd Emitenta pracuje obecnie nad nowym planem marketingowym opartym na aktualizacji strategii pozyskania użytkowników (User Acquisition). Na przestrzeni ostatnich 3 kwartałów wystąpiło wiele zmiennych w ramach których wymagana jest aktualizacja planu marketingowego. Zmianie uległa m.in. ilość wydawanych tytułów (pojawiły się nowe, znaczące pozycje przewidziane do produkcji), niektóre pozycje z harmonogramu przeniesiono na kolejny rok, a także przed Spółką pojawiły się nowe możliwości ekspansji na rynki Azjatyckie. W wyniku powyższych czynników podtrzymywanie poprzedniej prognozy wyników na br. jest niemożliwe. Emitent aktualnie dokonuje oceny pierwszych efektów kampanii marketingowej prowadzonej wspólnie z nadawcami TV oraz współwłaścicielami IP. Po otrzymaniu danych marketingowych z kampanii rozpoczętych przy aktywnej współpracy nadawców, Emitent rozpocznie kolejny etap sprzedaży w sieciach afiliacyjnych dla gier “Taffy: Feed The Kitty” i “Sadie Sparks’ Magic Match” , w celu uzyskania jak najwyższej rentowności obu gier.

Inne komunikaty