Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
PLAYWAY: strona spółki
14.08.2021, 15:00

PLW Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry Car Mechanic Simulator 2021

Zarząd PlayWay S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") niniejszym informuje, że gra Car Mechanic Simulator 2021 ("Gra” lub „CMS21”), miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 11 sierpnia 2021 roku oraz na konsoli Xbox i Playstation w dniu 12 sierpnia 2021 roku.
Gra wydana została na kontach wydawniczych Spółki. Spółka posiada udział w przychodzie z Gry nie mniejszy niż 85%. Łączny koszt wytworzenia CMS21, w tym podstawy Gry w wersji PC, DLC wraz z wersją Xbox i Playstation, oraz koszty testów, lokalizacji i marketingu, liczone na dzień raportu, nie przekroczyły 2,7 miliona zł. i zostały w pełni zwrócone w ciągu pierwszej doby sprzedaży STEAM, tj. w okresie od chwili premiery do dnia 12 sierpnia 2021 r. do godz. 9:00. Na dzień 10 sierpnia 2021 r. WishLista outstanding wynosiła 270 tys. Raporty sprzedażowe Spółki są przedstawiane w ilościach brutto. Zgodnie z polityką platformy STEAM kupujący mogą odstąpić od zakupu i mają na to czas do 14 dni. Gra zanotowała najwyższy wynik w grupie PlayWay S.A. w kategorii ilości jednocześnie grających graczy w grę, tj. 18,5 tys., oraz zajęła pierwsze i drugie miejsce (CMS21 i CMS21 Starter Bundle) w klasyfikacji sprzedaży STEAM Global Bestseller. Spółka planuje wprowadzać kolejne płatne dodatki DLC. Planowane jest także stworzenie portów Gry na urządzenia Nintendo Switch oraz VR przez spółki z grupy kapitałowej PlayWay S.A. Cena detaliczna CMS21 jest wyższa od poprzedniej edycji, rabaty ustalono niższe, a dalsze obniżki planowane są później niż miało to miejsce w przypadku poprzedniej edycji. Na moment publikacji raportu : 1. Sprzedaż na platformach : - CMS21 PC - 132 tys. sztuk; - CMS21 DLC (2 szt.) PC - 161 tys. sztuk; - CMS21 XBOX - 11 tys. sztuk; - CMS21 DLC (1 szt.) XBOX - 4,5 tys. sztuk; - CMS21 SONY – brak danych; 2. Ocena graczy na STEAM: 93% oparta na 1,3 tys. recenzji; 3. Wishlista STEAM Outstanding : 251 tys. sztuk; 4. Liczba zakupów z Wishlist : 70 tys. sztuk; 5. Ilość refundacji CMS21 : 4,8 tys. sztuk; 6. Ilość pobrań dema CMS21 : 425 tys. sztuk; 7. Podział sprzedaży Steam na kraje, w ujęciu ilościowym: - Stany Zjednoczone - 26%; - Niemcy - 9%; - Rosja - 7%; - Wielka Brytania - 6%; - Francja - 5%; - Kanada - 4%; - Chiny - 4%; - Australia - 3%; - Polska - 3%; - Turcja - 2%; - Pozostałe kraje - 31%.

Inne komunikaty