Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
JRCGROUP: strona spółki
13.09.2022, 15:25

PYL Wyjaśnienia do propozycji zmiany firmy Emitenta

W nawiązaniu do faktu zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 10 października 2022 roku, oraz w związku z planowaną zmianą firmy, Zarząd Pylon S.A. z siedzibą w Warszawie („Emitent”) wyjaśnia, że propozycja powzięcia na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Emitenta uchwały w sprawie zmiany firmy Emitenta z dotychczasowej, to jest „Pylon S.A.”, na nową, to jest „JRC Group S.A.”, wynika z dążenia do poprawy pozycji Emitenta i zwiększenia rozpoznawalności produktów Emitenta na rynku audio. W szczególności celem Emitenta jest doprowadzenie do wyraźnego rozróżniania przez uczestników rynku poszczególnych linii produktowych Emitenta. Jednocześnie, planowana zmiana firmy Emitenta uwzględnia sygnały otrzymywane w szczególności do odbiorców obudów głośnikowych produkowanych przez Emitenta na rzecz innych europejskich producentów głośników. Odbiorcy obudów zwracali bowiem uwagę na fakt, że obudowy nie powinny być dostarczane przez spółkę posługującą się firmą identyczną jak marka handlowa zestawów głośnikowych Emitenta, stanowiących konkurencję dla produktów odbiorców obudów głośnikowych Emitenta. W efekcie, propozycja zmiany firmy Emitenta ma umożliwić produkowanie i oferowanie przez Emitenta, pod nową firmą, produktów pod czterema markami handlowymi, to jest:
*Pylon Audio - podstawowa marka zestawów głośnikowych Emitenta (obecna oferta to 9 linii produktowych); *marka premium - Emitent opracowuje obecnie linię produktów premium, skierowanych wyłącznie na rynek High-End; produkty te będą oferowane pod nową marką handlową; *marka dedykowana dla obudów głośnikowych - pod tą marką Emitenta nadal będzie produkował i dostarczał obudowy głośnikowe dla odbiorców z całej Europy; *marka dedykowana produktom pomocniczym audio - Emitent dąży do poszerzania oferty o kolejne produkty skierowane na rynek audio, takie jak stoliczki RTV, systemy audio wkomponowane w meble, kable, czy panele akustyczne. Jednocześnie Emitent informuje, że nie planuje tworzenia spółek celowych dla poszczególnych marek handlowych, o których mowa powyżej. Celem Emitenta jest rozwijanie jednolitej organizacji (spółki), realizującej swoje cele gospodarcze z wykorzystaniem wielu, dedykowanych marek handlowych.

Inne komunikaty