Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
BRASTER: strona spółki
10.11.2017, 21:53

BRA Informacja o efektach działalności handlowej Emitenta w III kwartale 2017 roku.

Zarząd Spółki BRASTER S.A. (dalej: „Spółka”, „Emitent”) przekazuje do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta. Według danych otrzymanych z wewnętrznych systemów analitycznych, sprzedaż Spółki w III kwartale 2017 roku osiągnęła 85 Urządzeń, z czego liczba sprzedanych samych Urządzeń to 65 szt., w tym 58 szt. Urządzeń sprzedano do aptek z odroczonym terminem płatności, prawem zwrotu po tym terminie lub możliwością przedłużenia tego terminu. Według Zarządu ta wielkość sprzedaży była spowodowana ograniczeniem wydatków na marketing konsumencki w Polsce w ostatnich miesiącach i przesunięciem środków na działania związane z marketingiem medycznym.
W przypadku Urządzeń sprzedanych wraz z abonamentami 55% udziału w sprzedaży stanowił wariant BRASTER-BASIC, 25% BRASTER-ONEPAY, 20% BRASTER-EASY. Ponadto w III kwartale 2017 roku sprzedano 66 abonamentów bez Urządzeń. Od początku wprowadzenia produktu na rynek, Spółka sprzedała łącznie 2 662 Urządzenia i 1 185 abonamentów, natomiast z prawa zwrotu skorzystało 10 osób, a Apteki łącznie zwróciły 181 Urządzeń. Dzięki Urządzeniu BRASTER kobiety wykonały do chwili publikacji niniejszej informacji 2 241 badań, z czego 605 w samym III kwartale 2017 roku. Według Zarządu na wyniki sprzedaży osiągnięte w III kwartale 2017 roku miało wpływ ograniczenie wydatków Spółki na marketing konsumencki na rzecz przesunięciem środków na działania związane z marketingiem medycznym wśród środowiska lekarskiego w celu dalszego zwiększania rozpoznawalności Urządzenia. Realizując powyższe założenie Spółka w III kwartale 2017 roku skupiła się na dotarciu do środowiska medycznego, zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Przedstawiciele BRASTER docierali do lekarzy ginekologów, onkologów, radiologów oraz pierwszego kontaktu zarówno poprzez e-mailing, jak i wizyty przedstawicieli medycznych w poszczególnych placówkach. Został przeprowadzony pilotażowy projekt „Ambasadorki”, którego celem było rozpowszechnienie wiedzy nt. wyrobu medycznego BRASTER wśród kobiet odwiedzających placówki służby zdrowia. Ambasadorkami były przede wszystkim pielęgniarki i położne. Równolegle Spółka podjęła decyzję o stworzeniu na terenie całej Polski centrów BRASTER, gdzie Panie mogą założyć konto w Systemie, zarejestrować się, przeprowadzić badanie oraz zakupić Urządzenie BRASTER (zakup możliwy w wybranych centrach). Ponadto w ww. okresie Spółka rozpoczęła pilotaże techniczne oraz medyczne na wybranych rynkach zagranicznych. W ocenie Zarządu powzięte kroki w dłuższej perspektywie przełożą się na wyniki finansowe Spółki.

Inne komunikaty