Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
EMPERIA: strona spółki
6.06.2018, 13:56

EMP Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w maju 2018 roku.

Zarząd Emperia Holding S.A. („Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. („Stokrotka”) osiągnęła w maju 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 219 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w maju 2017 roku o ok. 7,9%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień – maj wyniosły 420 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 1,4%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń – maj wyniosły 1 098 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 9,7%. W maju 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 0,9% w porównaniu do maja 2017 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień – maj 2018 roku spadł o około 5,5% oraz za okres styczeń – maj 2018 roku wzrósł o około 2,4% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku. W maju 2018 roku otworzono 7 sklepów: 2 supermarkety Stokrotka, 4 markety Stokrotka oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,9 tys. mkw: 0,9 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,9 tys. mkw w marketach Stokrotka oraz 0,1 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec maja 2018 roku wyniosła 447. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec maja 2018 roku wyniosła 189,4 tys. mkw.

Inne komunikaty