Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
EMPERIA: strona spółki
2.02.2018, 12:44

EMP Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w styczniu 2018 roku.

Zarząd Emperia Holding S.A. („Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. („Stokrotka”) osiągnęła w styczniu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 212 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w styczniu 2017 roku o ok. 13,0%.
W styczniu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,3% w porównaniu do stycznia 2017 roku. W styczniu 2018 roku otworzono 5 sklepów: 1 market Stokrotka, 3 markety Stokrotka Express i 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. mkw: 0,3 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,2 tys. mkw w marketach Stokrotka Express oraz 0,1 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 436. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 188,2 tys. mkw.

Inne komunikaty