Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

SEL Powołanie Członków Zarządu na nową kadencję - korekta

Zarząd Selena FM S.A. z siedzibą we Wrocławiu przekazuje korektę raportu bieżącego nr 15/2018 poprzez uzupełnienie przekazanych informacji o aktualne życiorysy Członków Zarządu powołanych w dniu 15 czerwca 2018 r. przez Radę Nadzorczą Spółki na kolejną trzyletnią wspólną kadencję.
Marcin Macewicz – związany jest z Grupą Selena od 1994 roku. W ciągu blisko 25 lat pracy w jej strukturach zajmował stanowiska dyrektora finansowego i członka zarządu odpowiedzialnego m.in. za rozwój pierwszej spółki w Grupie Selena w obszarze działalności operacyjnej i dyrektora działu rozwoju odpowiedzialnego za wdrożenie nowych grup produktowych; w latach 2001-2004 jako dyrektor finansowy Seleny Co. S.A. odpowiedzialny był za zarządzanie obszarami operacyjnymi w spółce powołanej do rozwoju biznesu międzynarodowego Seleny; w ostatnich latach zajmował stanowisko wiceprezesa zarządu w Selena S.A. – spółce zajmującej się dystrybucją produktów Grupy Selena na terenie Polski oraz dyrektora BU Hydroizolacje w Selenie FM S.A. 1994-2001 Selena S.A. jak dyrektor finansowy odpowiedzialny był za zarządzanie obszarami operacyjnymi działalności firmy. Następnie, jako dyrektor działu rozwoju odpowiadał za rozwój produktowy i jako członek rady nadzorczej za tworzenie strategii rozwoju, nadzór operacyjny i finansowy. 2001-2004: Selena Co. S.A. jako dyrektor finansowy odpowiadał za zarządzanie obszarami operacyjnymi spółki powołanej do rozwoju międzynarodowego biznesu Grupy Selena. 2004-2014: Selena S.A. jako dyrektor finansowy, członek zarządu, a ostatnio wiceprezes zarządu odpowiadał za biznes Grupy Selena w Polsce. 2012-2014: Selena FM jako dyrektor BU Hydroizolacje odpowiedzialny był za podniesienie konkurencyjności oferty tej grupy produktowej i restrukturyzację kosztową PMI Matizol przejętej przez Selenę w 2010 roku. 2014-2017: członek Zarządu Selena FM S.A. odpowiedzialny za rozwój biznesu w obszarze Hydroizolacji. Od 2017: wiceprezes Zarządu Selena FM S.A. ds. sprzedaży i marketingu, a od 12 stycznia 2018 pełni również obowiązki Prezesa Zarządu Seleny FM S.A. Dnia 15 czerwca 2018 roku powołany przez Radę Nadzorczą Selena FM S.A. na stanowisko Prezesa Zarządu. Agata Gładysz - Stańczyk – jest absolwentką kierunku Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne Górnośląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania w Katowicach, ukończonego z wyróżnieniem. Ukończyła także studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Controlling oraz na kierunku Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw. Z Grupą Selena związana jest od 2007 roku, kiedy objęła stanowisko Dyrektora Business Unit Piany Poliuretanowe. W latach 1999 – 2005 pracowała jako Dyrektor Handlowy (Prokurent) w Fosroc Contsruction (międzynarodowy producent i dystrybutor materiałów chemii budowlanej, obroty 300 mln USD rocznie w skali międzynarodowej) i odpowiadała za wdrożenie na rynek polski nowoczesnych produktów i rozwiązań z zakresu budownictwa przemysłowego i drogowo – mostowego wraz z programami marketingowymi nakierowanymi na edukację wykonawców na rynku polskim, zaprojektowanie i wdrożenie produktów dedykowanych dla istniejącego w Polsce segmentu ekonomicznego, zarządzanie pozycjonowaniem produktów i marek oraz zarzadzanie polityką cenową, budowę portfela klientów oraz rozwój sprzedaży i dystrybucji na rynku polskim w kanale B2B w oparciu o kompetencje techniczno-handlowe, sourcing produktów z zagranicznych Spółek Grupy w oparciu o aspekty techniczne oferty oraz jej łańcuch wartości. W latach 2005 - 2007 jako Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w AXA Stenman (międzynarodowy producent i dystrybutor okuć budowlanych oraz branża rekreacyjno-sportowa, o obrotach rzędu 100 mln USD rocznie) odpowiadała za zarządzanie rozwojem sprzedaży na rynkach Polski, Rosji, Europy Wschodniej i Centralnej Azji oraz Europy Centralnej, strategię marketingową, opracowanie i wdrożenie procesów zarządzania cyklem życia produktów oraz procesów projektowania oferty produktowej w oparciu o analizę potrzeb rynku z uwzględnieniem warunków technologicznych produkcji, dywersyfikację przychodów Spółki dzięki zaprojektowaniu i wdrożeniu oferty dedykowanej do różnych segmentów cenowych oraz pod potrzeby rynków lokalnych. W latach 2007 – 2016 pełniła funkcję Dyrektora Business Unitu Piany Poliuretanowe w Selena FM S.A. i była odpowiedzialna za opracowywanie długoletnich strategii rozwoju i ich wdrażanie we współpracy z lokalnymi Spółkami, zarządzanie wynikiem finansowym BU, rozwój i wdrażanie innowacyjnej oferty produktowej dedykowanej dla wybranych segmentów oraz rynków, budowę zespołu struktur i procesów i technologii pracy R&D pianowego oraz roll out rozwiązań do zagranicznych Spółek produkcyjnych, nadzór nad produkcyjnymi i technologicznymi rozwojowymi projektami międzynarodowymi m.in. w Chinach i Turcji, współtworzenie strategii rozwojowej i planów rocznych Grupy, wdrożenie procesu PLM w oparciu o nowoczesne narzędzia z obszaru co-creation i design thinking. W okresie 2016 – 2017 w VOX Profile (polski producent wykończeń budynków i wnętrz, działający na rynkach międzynarodowych) – uczestniczyła w projekcie opracowania i wdrożenia struktur, kompetencji, procesów i narzędzi dla potrzeb dywersyfikacji biznesu poprzez globalny rozwój Spółki oparty na innowacyjnej wyróżnionej ofercie produktowej dostoswanej do potrzeb rynków lokalnych. Artur Ryglowski jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, gdzie uzyskał tytuł inżyniera i Doktora Nauk Chemicznych. Wiedzę zdobytą na polskiej uczelni wzbogacił o studia podyplomowe w zakresie zarządzania systemami i projektami przemysłowymi na francuskich uczelniach Grandes Ecoles w Paryżu, Lyonie i Saint-Etienne. Posiada on ponad 20-letnie doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu zakładami i projektami, od implementacji rozwiązań technologicznych (ERP SAP) po optymalizację przepływu materiałów, w szczególności w branży chemicznej i farmaceutycznej. W latach 1997-1998 pracował jako Zastępca Kierownika Działu Mydeł i Płynów w firmie Cussons Polska SA, która jest międzynarodowym producentem i dystrybutorem chemii gospodarczej i kosmetyków. Odpowiadał tam za nadzorowanie działu produkcji mydeł i płynów, kierowanie działem w trakcie powodzi w 1997 roku oraz usuwanie jej skutków, a także wdrażanie działań podnoszących wydajność procesów oraz powtarzalność jakości procesów i produktów. W kolejnych latach – 1998-2006 związany był z grupą SANOFI - światowym liderem branży farmaceutycznej, gdzie był Zastępcą Dyrektora Zakładu ds. Przemysłowych. Do jego obowiązków należało zarządzanie produkcją i działaniami wspierającymi procesy produkcyjne, kontakt z centralą w Paryżu i koordynacja działań transferowych, inwestycyjnych i ciągłego doskonalenia, a także zarządzanie i kierowanie kluczowymi projektami dla rozwoju zakładu oraz wdrożenie ERP SAP w zakładzie w Rzeszowie. W latach 2003 do 2005, pracując nadal dla Grupy SANOFI, Artur Ryglowski przeniósł się do Francji. Prowadził projekt dotyczący produkcji topowych produktów firmy generujących obroty ponad 1 mld euro. Odpowiadał również za działania optymalizujące wykorzystanie zasobów (zdolności produkcyjne, wydajność procesowa, OEE, roboczo-chłonność, powtarzalność procesów, poziom reklamacji produktów). W latach 2006–2014 Artur Ryglowski był zatrudniony w firmie US Pharmacia, która jest liderem rynku leków OTC w Polsce. Pracował tam jako Dyrektor ds. Produkcji, Dyrektor Zakładu oraz pełnił rolę Prokurenta, a następnie Członka Zarządu. Do jego obowiązków należało zarządzanie zakładem farmaceutycznym form stałych leków opracowanie i realizacja uzgodnionej długoterminowej strategii dla zakładu, ocena jednostek przemysłowych w procesach M&A, koordynacja i realizacja kluczowych projektów (transfery, inwestycje, wdrażanie nowych technologii). W US Pharmacia wprowadzał także Operational Excellence, czyli rozwój systemów ciągłego doskonalenia. Rozwijał też systemy IT, w tym SAP jako zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego. Koordynował również rozwój procesów i organizacji w oparciu o benchmark (Audyty McKinsey, firmy z i spoza branży farmaceutycznej). Ponadto, kładł duży nacisk w firmie na rozwój umiejętności liderskich, budowę kultury zaangażowania i budowania wizerunku przyjaznego pracodawcy. W latach 2015-2017 pracował dla Agila Specialties Polska, będącej częścią amerykańskiej grupy MYLAN – światowego lidera produkcji leków generycznych. Zajmował stanowisko Dyrektora Generalnego pełniąc jednocześnie funkcję Prokurenta samoistnego. Odpowiadał za zarządzanie zakładem farmaceutycznym form sterylnych leków. Informacje dotyczące osób powołanych w skład Zarządu Spółki są także udostępnione na stronie internetowej www.selena.com w zakładce ‘relacje inwestorskie’. Żadna z osób powołanych w skład Zarządu nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki Selena FM S.A.., nie jest też wspólnikiem w żadnej konkurencyjnej spółce cywilnej, spółce osobowej oraz nie jest członkiem organów w innych konkurencyjnych wobec Spółki osobach prawnych. Żadna z powołanych osób nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Inne komunikaty