Akcje Blue Tax Group, oferującego usługi doradztwa finansowo-podatkowego wzrosły na otwarciu w debiucie na rynku NewConnect o 20 proc. do 0,25 zł.
W ramach zakończonej prywatnej emisji akcji spółka pozyskała od inwestorów 4 mln zł. Oferta obejmowała 20 mln akcji serii C przy cenie emisyjnej 20 groszy za sztukę. Oferującym i koordynatorem emisji był WDM.
Blue Tax Group wykorzysta środki z emisji na rozwój sieci franczyzowej, która w 2008 roku obejmie 10 liczących się firm w największych miastach Polski. Do końca 2010 roku w ramach sieci ma funkcjonować ponad 100 partnerów spółki.
Oprócz tego BTG planuje budowę własnych oddziałów w Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku oraz wprowadzenie nowych usług, m.in. usługi Tax & Financial Advising One Stop Shop, umożliwiającej skorzystanie z wszystkich usług oferowanych przez firmę w każdym oddziale.
Spółka planuje w przyszłości przenieść się na rynek główny GPW.
BTG szacuje, że dzięki inwestycjom w 2008 roku osiągnie 3,04 mln zł przychodów i około 1 mln zł zysku netto. W 2009 roku chce natomiast osiągnąć 7,1 mln zł przychodów oraz 2,8 mln zł zysku netto, a rok później 10 mln zł przychodów i 4,7 mln zł zysku netto.