Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Auto-Spa zadebiutowała na NewConnect

0
Podziel się:

12 kwietnia 2012 r. na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Auto-Spa. Jest to 372. spółka notowana oraz 23. debiut w tym roku na alternatywnym rynku akcji GPW.

Działalność Emitenta

Pierwsza myjnia pod marką Auto-Spa została uruchomiona w 2009 r. Obecnie w sieci Auto-Spa zrzeszone są 32 obiekty, a kolejne 3 lokalizacje znajdują się w budowie. Spółka posiada również 18 lokalizacji z uzyskanymi pozwoleniami na budowę oraz kolejną 1, dla której złożono wniosek o takie pozwolenie. W marcu 2011 r. uruchomiony został program franczyzowy, w ramach którego podpisano umowy na 14. obiektów w 2011 r., a pierwsza umowa franczyzowa została podpisana 6 maja 2011 r. Dalszy rozwój programu franczyzowego powinien zaowocować podpisaniem do końca 2012 r. umów na kolejnych 16 obiektów.

Model biznesowy Emitenta przewiduje, że znaczna część myjni znajdować się będzie przy miejscach handlowych, w tym największa ilość przy obiektach sieci TESCO, z którą Grupa realizuje strategiczną współpracę. Współpraca Emitenta z siecią TESCO opiera się na zawieraniu umów dzierżawy powierzchni znajdujących się na terenie centrów handlowych TESCO.

W listopadzie 2011 r. Spółka podpisała umowę z kolejną siecią supermarketów – POLOmarket, dzięki której pozyskano kolejnych 14 atrakcyjnych lokalizacji, głównie w mniejszych miejscowościach. Poza obiektami handlowymi myjnie Auto-Spa zlokalizowane są w atrakcyjnych miejscach takich jak stacje benzynowe, osiedla mieszkaniowe, parkingi itp.

Strategia Emitenta

Strategia przyjęta przez Spółkę zakłada przede wszystkim rozwój już funkcjonującej ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych. Rozwój ten oparty będzie dwutorowo: poprzez zwiększenie ilości myjni własnych oraz intensywny wzrost punktów franczyzowych. Do końca 2011 roku łącznie powstały 32 takie myjnie, natomiast w roku 2012 ich liczba wzrośnie do 53.

opracowanie: www.newconnect.info na podstawie www.newconnect.pl

newconnect
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)