Dr Kendy, dystrybutor cukierków, planuje w czerwcu zadebiutować na rynku NewConnect. Z emisji prywatnej zamierza pozyskać około 5 mln zł.
Dystrybutor landrynek pod własną marką ,,Dr Kendy" pozyskane pieniądze chce przeznaczyć na umocnienie swojej pozycji rynkowej. Autoryzowanym Doradcą firmy jest Financial Markets Center Management.
- Od rozpoczęcia działalności operacyjnej w lipcu 2007 roku spółka sprzedała towar za łączną kwotę przekraczającą kilkaset tysięcy złotych. Na koniec bieżącego roku Dr Kendy spodziewa się przekroczenia progu rentowności - zapowiada Marcin Wojcieszuk, prezes Financial Markets Center Management.
Firma chce postawić na umocnienie pozycji rynkowej i marki Dr Kendy, jej rozpoznawalności i dalszy wzrost sprzedaży.
- Środki z emisji zostaną przeznaczone przede wszystkim na rozszerzenie sieci dystrybucji, kapitał obrotowy oraz działania marketingowe (w tym kampanie telewizyjne).
Oczekujemy dynamicznego wzrostu skali działalności. Szacunki na najbliższe lata mówią o wzroście przychodów do kilkunastu milionów złotych - zapowiada Agnieszka Chmielewska, członek zarządu i dyrektor finansowy Dr Kendy.
Firma wykorzystuje pełny outsourcing produkcji i konfekcjonowania słodyczy, koncentrując się na marketingu i dystrybucji gotowego wyrobu przez dwa podstawowe kanały: sprzedaż sieciową i tradycyjny hurt.
Dr Kendy posiada dwa centra logistyczne, zajmujące się magazynowaniem i dystrybucją w Katowicach i Warszawie. Aktualnie produkty spółki są obecne w łącznie kilkuset punktach sprzedaży na terenie całego kraju.
Przedstawiciele spółki zaznaczają, że jest ona w trakcie negocjowania kolejnych, dużych kontraktów. Spółka planuje obecność swoich produktów Dr Kendy np. na stacjach benzynowych.
- Dr Kendy będzie pierwszą spółką na NewConnect o unikalnym, ale bardzo efektywnym profilu działalności w branży cukierniczej. Status giełdowy wzmocni dynamiczny rozwój firmy i jej wiarygodność - mówi członek zarządu Dr Kendy.