Spółka Internet Media Services (IMS), która w środę zadebiutowała na NewConnect, w ciągu dwóch lat planuje przejście na rynek główny, wynika z wypowiedzi prezesa Michała Kornackiego.
_ Zakładamy przejście na rynek główny warszawskiej giełdy w perspektywie dwóch lat _ - powiedział Kornacki. Według ceny odniesienia, ustalonej w ofercie prywatnej, kapitalizacja spółki została ustalona na 52,7 mln zł. Na debiucie kurs spadł o 43%, ale potem spółka zaczęła odrabiać straty.
Spółka świadczy usługi z zakresu audiomarketingu (dobór i nadawanie muzyki w punkcie sprzedaży), aromamarketingu (zapachu w punkcie sprzedaży) oraz digital signage (przekaz wideo w punkcie sprzedaży). Wśród jej klientów znajdują się galerie handlowe, sieci restauracji, a także takie sieci sklepów, jak np. Tesco czy Carrefour.
_ - Dla galerii handlowych staliśmy się już standardem marketingowym _ - podkreślił Kornacki. Poinformował, że obecnie spółka obsługuje ponad 5 tys. punktów sprzedaży. Dodał, że w ciągu dwóch lat ta liczba ma się podwoić.
W I-III kwartale 2011 spółka miała 20,32 mln zł przychodów i zysk netto przypadający na akcjonariuszy jednostki dominującej na poziomie 0,65 mln zł.