W ramach swojej działalności Spółka świadczy dla tych podmiotów usługi z zakresu public relations oraz investor relations, wykorzystując w tym celu m.in. autorskie narzędzia usprawniające i automatyzujące procesy w obszarze realizacji obowiązków informacyjnych oraz budowania relacji inwestorskich.
Emitent wykorzystuje narzędzia i produkty, które można podzielić na następujące segmenty:
- usługi public relations oraz investor relation (usługi oparte na autorskich aplikacjach, dzięki którym odbywa się zautomatyzowana propagacja treści korporacyjnych w sieci Internet, usługi związane z bieżącym wsparciem przy przygotowywaniu dokumentów korporacyjnych i rejestrowych, usługi związane z kształtowaniem polityki informacyjnej i zarządzaniem relacjami z uczestnikami rynku kapitałowego),
- usługi doradcze w zakresie architektury projektów IT (przygotowanie pełnej ścieżki realizacji produktu informatycznego według koncepcji i opisu klienta),
- tworzenie zintegrowanych stron www oraz administrowanie usługami (w tym tworzenie stron oraz portali internetowych zawierających wbudowane mechanizmy integrowania strony z innymi narzędziami/produktami udostępnianymi przez Emitenta),
- zarządzanie własnymi portalami branżowymi m.in.:
- Raportygiełdowe.pl, który możliwia bieżące monitorowanie informacji i treści publikowanych przez podmioty notowane na GPW za pośrednictwem systemów raportowania EBI oraz ESPI .
- o Alert-service.pl, która umożliwia prostą konfigurację i implementację na dowolnej stronie internetowej spółki giełdowej skryptu, dzięki któremu możliwe jest otrzymywanie powiadomień w formie newslettera zawierającego treści raportów opublikowanych przez tą spółkę.
- Brendi.pl, który umożliwiająca zarządzanie kampaniami reklamowymi oferowanymi za pośrednictwem wszystkich produktów administrowanych przez STOCKinfo S.A.
- Debiuty-giełdowe.pl, który działa w formie agregatora informacji o nadchodzących debiutach na rynku NewConnect oraz Rynku Głównym, ponadto przeprowadza relacje z uroczystości towarzyszących pierwszemu dniu notowań oraz udostępnia bazę zdjęć fotograficznych - portal znajduje się w fazie BETA testów, Emitent planuje uruchomić pełną wersję komercyjną portalu w czerwcu 2012 r.
- webBENCH.pl, który oferuje analizę porównawczą oraz badanie stron internetowych spółek publicznych pod kątem poziomu relacji inwestorskich, w celu zaoferowania usług związanych z projektowaniem, wykonaniem, wdrożeniem i administrowaniem stroną internetową emitentów
- AudioRegulacje.pl, który udostępnia obowiązujące regulacje prawne w formie audio zsynchronizowanej z treściami pliku tekstowego.
- Portale o tematyce public relations i investor relations (takie jak PRfree.pl, komunikuj.info, PRtuba.pl, PRflash.pl), które zawierają informację o bieżącej działalności i aktywności emitentów, wliczając w to zarówno opisy wydarzeń istotnych z punktu widzenia działalności operacyjnej przedsiębiorstw, jak również komentarze do treści raportów publikowanych za pośrednictwem systemów EBI i ESPI.
- szkolenia profilowane z zakresu wystąpień publicznych i komunikacji z rynkiem,
- dystrybucja produktów i usług firm zewnętrznych, w tym przede wszystkim:
- DoradcaGiełdowy.pl - aplikacja wspierająca wypełnianie obowiązków informacyjnych przez podmioty notowane na rynku NewConnect. Aplikacja jest własnością spółki doradcagiełdowy.pl sp. z o.o. Emitent będzie osiągał przychody z tytułu dystrybuowania platformy doradcagieldowy.pl w formie wynagrodzenia za dystrybucję.
opracowanie: www.newconnect.info na podstawie www.newconnect.pl