Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Umiarkowany debiut akcji EM Lab

0
Podziel się:

Kurs akcji Agencji Marketingu Doświadczeń EM Lab wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na NewConnect o 3,06 proc. do 3,71 złotych.

Umiarkowany debiut akcji EM Lab
(PAP/Radek Pietruszka)

Kurs akcji Agencji Marketingu Doświadczeń EM Lab wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na NewConnect o 3,06 proc. do 3,71 złotych.

EM Lab przeprowadził private placement w maju. Spółka pozyskała od 36 inwestorów prawie 4,1 mln zł. Cena emisyjna wyniosła 3,6 zł. Do nowych akcjonariuszy należy 26,6 proc. kapitału spółki. Akcje kadry zarządzającej objęte są dwuletnim lock-upem.

Autoryzowanym doradcą spółki jest Dexus Partners.

Środki z oferty EM Lab chce przeznaczyć na rozwój organiczny, przejęcie podmiotu pozwalające na poszerzenie portfolio usług, przeprowadzenie pierwszych polskich badań rynku marketingu doświadczeń oraz na podwyższenie kapitału obrotowego.

Marketing doświadczeń polega na dostarczeniu klientowi zdarzeń wywołujących u niego pożądane przeżycia, doświadczenia i emocje, na których podstawie budowana jest relacja z klientem.

W 2006 roku EM Lab miał 5 mln zł przychodów. W 2007 roku przychody wzrosły o 219 proc. do 15,9 mln zł. Zysk brutto wyniósł w ubiegłym roku 1,52 mln zł.

W pierwszej połowie 2008 roku przychody wyniosły 7,65 mln zł, 20 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku. Zysk brutto wzrósł o 32 proc. rdr i wyniósł 0,74 mln zł.

Spółka zapowiada długoterminowy wzrost w tempie 20 - 30 proc.

EM Lab powstał w 2005 roku. Należy do grupy komunikacji marketingowej Change Integrated. Spółka świadczy usługi w zakresie marketingu doświadczeń. Organizuje eventy masowe i promocyjne, cykle imprez, konferencje, wyjazdy motywacyjne.

newconnect
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)