Działalność Emitenta
Emitent działa na szeroko rozumianym rynku kreowania wizerunku i promocji za pomocą Internetu. Oferta usług świadczonych przez Emitenta jest kompleksowa i obejmuje m.in.: audyt dotychczasowych strategii PR stosowanych przez klientów, monitoring informacji pojawiających się w sieci, tworzenie, katalogowanie i pozycjonowanie stron internetowych oraz analitykę ruchu sieciowego. Emitent zatrudnia 11 osób pracujących w centrali oraz oddziałach własnych.
Emitent prowadzi również kampanie marketingowe - w ofercie znajdują się usługi tworzenia oraz zarządzania reklamami, prowadzenie blogów, publikacja artykułów sponsorowanych, marketing wirusowy oraz dynamicznie rozwijający się social media marketing.
Celem Emitenta jest dotarcie z ofertą do szerokiego grona odbiorców, począwszy od klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, poprzez klienta z obszaru MŚP, aż do dużych korporacji. Działania firmy mają na celu usprawnienie, przefiltrowanie, wzmocnienie kanału komunikacji między firmą, którą obsługuje, a jej klientem.
Strategia Emitenta zakłada rozwój w oparciu o własny system franczyzowy.
W latach 2011-2013 Emitent planuje budowę sieci franczyzobiorców w 16 miastach wojewódzkich opartych na licencji masterfranczyzowej, pozwalających na udzielanie sublicencji, co w założeniu powinno umożliwić szybki rozwój kanałów sprzedaży Spółki.
opracowanie: www.newconnect.info na podstawie www.newconnect.pl